Manon Skrevet 30. november 2003 #1 Skrevet 30. november 2003 Hjelp! Kan noen fortelle meg (med teskje - for jeg er helt grønn...) hvordan jeg får til å skrive med fet skrift, kursiv, farge osv? På forhånd tusen takk!!
chimp Skrevet 30. november 2003 #2 Skrevet 30. november 2003 Når du har klikket på Skriv svar, får du fram noen firkantbokser oppe under temalinjen. Trykker du på B får du fet skrift, og den til høyre for den igjen er kursiv, den til høyre for den igjen understreker. Farger og skriftstørrelser forandrer du ved å bruke piltastene der det står Fontfarge og Fontstørrelse. Marker det du har skrevet og trykk så på ønsket farge og størrelse.
Manon Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2003 Nå har jeg prøvd igjen, men jeg får det fremdeles ikke til... Nå har jeg trykket på b...
Manon Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2003 Hva gjør jeg feil? Nå føler jeg litt talentløs her altså...
Gjest Lea Skrevet 1. desember 2003 #6 Skrevet 1. desember 2003 Pass på at det ikke er en hake i boksen for "Deaktiver BBCode i dette innlegget"
Grooo Skrevet 1. desember 2003 #7 Skrevet 1. desember 2003 Det ser ut som om du har fått krysset av i "Deaktiver BBCode i dette innlegget". Når du skal skrive ett innlegg bør du trykke "Forhåndsvis" og se at alt er ok før du trykker "OK" og poster det.
Gjest Lea Skrevet 1. desember 2003 #8 Skrevet 1. desember 2003 Nå har jeg prøvd igjen, men jeg får det fremdeles ikke til... Nå har jeg trykket på b... her har jeg forresten sitert innlegget ditt, så koden skal fungere om du ikke har hake i den boksen.
Gjest Lea Skrevet 1. desember 2003 #10 Skrevet 1. desember 2003 Hvis haken står i boksen automatisk, så kan du endre dette i profilen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå