Gå til innhold

Kan en gutt gjøre noe for å få større penis i slapp tilstand

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er gutt som er fornøyd med utstyret i stiv tilstand, men penisen min er så utrolig liten i slapp tilstand, ønsker å ha en stor penis når den er i slapp tilstand.

Finnes det overhodet noe jeg kan gjøre for å få en ordentlig stor snurrebass i slapp tilstand? Eller er det helt umulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er gutt som er fornøyd med utstyret i stiv tilstand, men penisen min er så utrolig liten i slapp tilstand, ønsker å ha en stor penis når den er i slapp tilstand.

Finnes det overhodet noe jeg kan gjøre for å få en ordentlig stor snurrebass i slapp tilstand? Eller er det helt umulig?

Det er fint lite du kan gjøre.

Du har en grower, og ikke en shower.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kvinne så jeg vet jo egentlig ikke, men er det ikke mer praktisk at den ikke er så stor i slapp tilstand?

Jeg mener... sånn til hverdags? :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kvinne så jeg vet jo egentlig ikke, men er det ikke mer praktisk at den ikke er så stor i slapp tilstand?

Jeg mener... sånn til hverdags? :)

Ja, hvis man driver med hekkeløp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS her!

Ja det er viktigst med en viss størrelse i stiv tilstand men plages f.eks i offentlige garderober/dusjen etter trening osv. er også ekshibisjonistisk og dette ødelegger gleden av f.eks en nudiststrand! Hater å vise meg naken for det motsatte kjønn (kjærester etc.) naken når den ikke er stiv fordi det er flaut med en så liten. Hvis en jente ser en gutt med liten penis i slapp tilstand blir gutten definert som "nei han har liten penis."

Men ingenting jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også ekshibisjonistisk og dette ødelegger gleden av f.eks en nudiststrand!

Som ekshibisjonist er du uansett ikke ønsket i nudist/naturist sammenhenger.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får passe på å alltid ha benner´n når du skal inn i fellesdusjen da. Eller dra litt i slappen, kanskje den blir lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS her!

Ja det er viktigst med en viss størrelse i stiv tilstand men plages f.eks i offentlige garderober/dusjen etter trening osv. er også ekshibisjonistisk og dette ødelegger gleden av f.eks en nudiststrand! Hater å vise meg naken for det motsatte kjønn (kjærester etc.) naken når den ikke er stiv fordi det er flaut med en så liten. Hvis en jente ser en gutt med liten penis i slapp tilstand blir gutten definert som "nei han har liten penis."

Men ingenting jeg kan gjøre med det?

Varme er et stikkord her. Selv om du sikkert er klar over det allerede. Penis trekker seg sammen når det ikke er varmt eller når du anstrenger deg fysisk. Slapper du av og befinner deg i ordentlig varme omgivelser vil penis bli ganske stor selv om den er slapp. For de av oss som har growere er det f.eks stor forskjell på størrelsen når man nettopp kommer opp av sjøen og har såkalt "badetiss" og størrelsen etter at man har ligget i solen en stund og dratt seg. Er det ikke fullt så varmt eller litt vind kan det bidra til at den trekker seg sammen og blir mindre selv om det er sol og sommer. Er du i garderoben kan du jo f.eks sørge for å dusje lenge i varmt vann, eventuelt ta en tur i badstuen, da blir den større. Og omvendt: Ønsker du at den skal være så liten som mulig kan du ta et lengre bad i basseng eller sjø eller en iskald dusj. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Sånn er det for alle! Den er liten som slapp og kald, mens den vokser om det er varmt, eller du blir opphisset. Jeg kan ha 10 cm slapp, men den blir rundt 17 erigrert, så er nok ikke noe å være flau over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en jente ser en gutt med liten penis i slapp tilstand blir gutten definert som "nei han har liten penis."

Mulig det er sånn blant 15-årige jenter, men vi som er voksne har faktisk sett en grower før og vet hvordan de virker. Kunne jeg velge fritt, uavhengig av andre egenskaper hadde jeg foretrukket en grower fremfor en shower, helt klart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det er sånn blant 15-årige jenter, men vi som er voksne har faktisk sett en grower før og vet hvordan de virker. Kunne jeg velge fritt, uavhengig av andre egenskaper hadde jeg foretrukket en grower fremfor en shower, helt klart.

Så hvis du skulle se en fremmed mann naken (en mannlig kamerat, typen til venninna etc.) ved en tilfeldighet og han hadde liten tiss i slapp tilstand ville du ikke definert han som "så han har liten penis han jaaaaaa"? Du ville ikke syntes det var mer attraktivt hvis den var stor og slapp fordi du tenker at en liten penis antageligvis vokser mye når den blir stiv?

Dette var intressant. Du sier med andre ord at damer som ser menn med små peniser (hvis de er i slapp tilstand) ikke vil bry seg et sekund fordi de vet at det "sannsyneligvis er en grower"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis du skulle se en fremmed mann naken (en mannlig kamerat, typen til venninna etc.) ved en tilfeldighet og han hadde liten tiss i slapp tilstand ville du ikke definert han som "så han har liten penis han jaaaaaa"?

Nei, det ville jeg ikke, siden jeg vet at slapp sier ingenting om størrelse, så det er noe jeg vurderer etter at den er blitt erigert. Skjønner ikke at dette kommer som noen stor overraskelse, siden dette er ganske grunnleggende anatomi-kunnskap.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville jeg ikke, siden jeg vet at slapp sier ingenting om størrelse, så det er noe jeg vurderer etter at den er blitt erigert. Skjønner ikke at dette kommer som noen stor overraskelse, siden dette er ganske grunnleggende anatomi-kunnskap.

Seriøst?? Og jo, det kommer som en stor overraskelse! Aner ikke hvorfor, men har alltid trodd at hvis en jente så meg naken med slapp penis ville jeg bli kategorisert som uattraktiv fordi penisen er så liten i slapp tilstand. Jeg trodde jenter i en slik situasjon ville vurdere og sette gutten i bås etter "stor penis" og "liten penis" når den var slapp også. Så du ville ikke skilt på det om han hadde stor og slapp eller liten og slapp? Det ville uansett bare vært en naken mann og størrelsen finner man først ut når han har ereksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvis du skulle se en fremmed mann naken (en mannlig kamerat, typen til venninna etc.) ved en tilfeldighet og han hadde liten tiss i slapp tilstand ville du ikke definert han som "så han har liten penis han jaaaaaa"?

Hadde eg sett typen til venninna mi naken, så hadde eg nok heller tenkt meir på det at eg faktisk har sett han naken, og korleis eg skal forholde meg til det etterpå. Skal eg fortelle det til venninna mi? Forteller han det? Blir det merkelig etterpå?

Også med kamerater, eller fremmede menn, så hadde eg tenkt meir på det at eg har sett ein mann naken, som eg mest sannsynelig ikkje skulle sjå naken.

Om penisen er liten eller stor slapp, eller om den i det heile tatt er slapp, er det ikkje sikkert eg hadde fått med meg.

Når det kjem til samboeren min, som også har ein stor størrelses forskjell på slapp og stiv penis, så må eg sei at eg ikkje har tenkt så mykje på den i slapp tilstand, då eg er meir opptatt i å sjå den og få den stiv ;)

Einaste du kan gjere med "problemet" ditt, er å få litt bedre sjølvtillit. Så vidt eg veit finnes det ikkje noko anna måte å få ein slapp penis til å bli større på, enn å få den stiv (men det er kanskje ikkje heilt godttatt i offentlige dusjer :P).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På siden penispiller.no sto det noe om en operasjon som kunne gjøre at penis ble 4-6 cm lengre i slapp tilstand... Et kirurgisk inngrep, men det endret ikke størrelsen i stiv tilstand, men hvis du plages av at penis er for liten slapp kan du jo vurdere noe slikt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...