annebirgitte Skrevet 15. mai 2002 #1 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg fikk mensen i går,dag 35 i syklusen.Har alltid hatt 28 dagers sykluser,så dette var merkelig.Skulle hatt mensen 7.mai,men kom altså 1 uke senere.Tok selvfølgelig endel CB tester som var negative.Det jeg nå lurer på er hvorfor jeg er litt småkvalm,har stikkinger i siden,litt øm i det ene brystet og er uvel i magen?De samme symtomene har jeg hatt de fire gangene før når jeg har vært gravid,men da har testen slått positivt ut på dag 1 etter uteblitt mens.En er jo ikke gravid når en får mensen,så hvorfor opplever jeg da slike "plager"nå?Noen som har hatt det helt som meg,skriv gjerne og fortell!Til alle dere gravide og prøvere-LYKKE TIL videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 15. mai 2002 #2 Del Skrevet 15. mai 2002 Leste om ei i et ukeblad som ikke viste at hun var gravid. Hun hadde hatt mensen under hele graviditeten,hun visste ikke at hun var gravid før fødselen var i gang. Hun trodde det var urinveisinfeksjon eller noe sånt, siden hun hadde fått så vondt i rygg/mage, men det var den lille som ville ut. Så det går visst ann å ha mensen selv om du er gravid. Kanskje det bare tar litt tid før testen slår ut, eller så skyldes dine symptomer noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå