Gå til innhold

Hvilke vinterjakker er in i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke vinterjakker er in i år? Ser at i sommer var feks helly hansen og henri lloyd jakkene populære. Hva er inn i vinter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha en jakke som er "in"?

Ja det er derfor jeg spør. TS

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke bare å se på nettbutikkene? Til H&M, f eks? Eller blogger? Eller gå i butikkene og se hva de har?

Skrevet

Ja det er derfor jeg spør. TS

Hadde vært enklere å velge noe klassisk, eller finne din egen stil uavhengig av hva som er "in" akkurat i år :tongue:

• Liker 2
Skrevet

Kjøper folk virkelig det som er "in", uavhengig av om de liker det eller ei? :skratte: Pleier å gå i butikker å se etter noe JEG synes er fint, ikke noe som folk sier er "in". Når jeg kikker på klær syns jeg 90% av det jeg ser er stygt og skjønner ikke hvordan de får solgt alt. Men skjønner det hvis folk kjøper stygge ting bare fordi de har sett på en rosablogg at det er inn. :filer:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg regner med at ts kjøper en jakke h*n synes er fin og som er "in" denne vinteren.

Parkaser og kåper er vel de jakkene som er med i motebildet denne vinteren også.

Edit: Siden ts nevner Lloyd og HH så er det vel Canada Goose, parajumper og Fjellreven noe som er aktuelt, siden det virker som om det er merket som står i fokus.

Endret av Blaabomull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...