Gå til innhold

4 valg - hvilken perfume lukter best?

Hvilken perfume lukter best av disse?  

1. 1. Hvilken perfume lukter best av disse?

• Jean Paul (til kvinner)
      10
    • Cerrutti 1881
      4
    • Cerrutti Image
      2
    • Laura
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Fire valg sier du, men gir oss tre alternativer? (forøvrig avstår jeg fra å stemme, da jeg ikke har eid noen av disse noen gang)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Er litt vanskelig å lukte gjennom en PC :roll:

Skrevet

Image! Høster alltid kompliment med den på :blunke:

Skrevet

Oi !! mangler jo den siste jo !! ...ups ....jeg skal prøve å legge den til i avstemmingen. Den fjerde er forøvrig Laura

Gjest Zalomine
Skrevet

DEN har jeg.

Det er den eneste av dem jeg vet hvordan lukter da, men jeg liker den :)

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Er visst for lite bevandret i parfymehyllen til å kunne stemme... :oops:

Skrevet

Har kun hatt Jean-Paul og Cerutti 1881. Husker ikke hvordan JP luktet, men Cerutti 1881 likte jeg veldig godt.

Husk forøvrig at parfyme lukter forskjellig fra person til person.

Jennifer

Gjest Ethereal
Skrevet

Igjen smak og behag....

Jean Paul Gaulthier er relativt tung, krydret og ganske søt, jeg kan tippe det er en duft du enten elsker eller hater. De andre tre er alle heller lette dufter, av dem foretrekker jeg personlig Laura.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jean-Paul Gaultiers duft er, selv om jeg for tiden bruker flere andre også, min definitive yndlingsduft gjennom tidene..har fått mange komplimenter med den på! :D Og Le male (herreutgaven av samme parfyme) er helt fantastisk, nærmest et afrodisikum..

Skrevet
Jean-Paul Gaultiers duft Le male er helt fantastisk' date=' nærmest et afrodisikum..[/quote']

JA !! :Nikke:

Blir helt mo i knærne og kunne gjort nesten hva som helst jeg da, når jeg kjenner den perfumen :oops: :ler: - og så minner det meg så om min kjære! :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg synes Le Male lukter ekkel, slesk avdanket latino-lover med kulemage, brylkrem i håret og åpen skjorte med gullkjede. Kanskje fordi jeg en gang mens jeg jobbet på hotell ble forfulgt av en tilsvarende person, som stinket av Le Male.

På MIN mann foretrekker jeg sporty dufter, i tillegg til Mania fra Armani og Nemo fra Cacharel.

Skrevet

Har sansen for alle disse fire, jeg. Dog, holder jeg en knapp på Cerruti 1881- en glamorøs og sannelig, en riktig så feminin parfyme :sminkedokke:

Skrevet

jeg har cerruti 1881 og liker den ganske godt! Har Laura også, men den er jeg ganske lei! Cerruti er den JEG liker best:)

Skrevet

Brukte Jean Paul i 1997-1998, de andre kjenner jeg ikke til... :briller:

Skrevet

Cerruti Image har jeg ikke prøvd, og det er den eneste av disse 4 jeg ikke har. Stemte på Cerruti 1881 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...