Gå til innhold

Hva heter den norske internettsiden hvor man kan få kjøpt nintendo nes spill og spillkonsol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For endel måneder siden så jeg en reklame annonse på fb om at man kunne kjøpe nintendo nes spillkonsol og gamle super mario bros på+ mere. Men kommer ikke på hva den heter. Mener det var noe på S siden starta på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt på siden av hva du egentlig spør om, men hvis du har Nintendo Wii kan du laste dem ned direkte til den.

Skrevet

Kanskje litt på siden av hva du egentlig spør om, men hvis du har Nintendo Wii kan du laste dem ned direkte til den.

Gir ikke akkurat samme gode følelsen. Holde den gode kontrollen i hånden, som av og til er alt for treg i oppfattelsen, hoppende skjermbilde, blåse i spillene.. Ah. :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Åh jeg skulle visst at du ville ha en i forrige uke for da kastet jeg nemlig min, det var ingen som ville ha den! :tristbla:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

jeg tror forresten siden du er ute etter kan være sortiment.no

Skrevet

Åh jeg skulle visst at du ville ha en i forrige uke for da kastet jeg nemlig min, det var ingen som ville ha den! :tristbla:

Seriøst? Er du sikker på det? Det er jo et samleobjekt deluxe! :tristbla:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Er du sikker på det? Det er jo et samleobjekt deluxe! :tristbla:

Man får ingenting for dem, de selges for en tusenlapp liksom og de finnes overalt. Skulle den være verdt noe hadde jeg nok måttet hatt den støvende ned i noen tiår til:)

Skrevet

Man får ingenting for dem, de selges for en tusenlapp liksom og de finnes overalt. Skulle den være verdt noe hadde jeg nok måttet hatt den støvende ned i noen tiår til:)

Selv synes jeg tusen kroner er ganske mye. :)

Skrevet

jeg tror forresten siden du er ute etter kan være sortiment.no

JAAAA:D TAKK:)

Skrevet

Trenger bare super mario bros:) har spillkonsollen enda i kjellern:) usikker på om den funker da

Skrevet

Det visste jeg ikke:) Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...