AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 For omtrent en uke siden hadde jeg en hyggelig kveld der jeg flørtet veldig med en mann. Dagen etter sendte vi noen meldinger av typen ”takk for en hyggelig kveld”. Det var jeg som tok initiativet. Han har altså muligheten til å ta kontakt om han vil. Vi har møtt hverandere en gang etter kvelden, men det var sammen med mange og han var opptatt. Det ble med en klønete klem og to-tre setninger. Jeg tror ikke jeg virket særlig imøtekommende. Han er ikke særlig pågående som type og jeg har hørt rykter om at å flørte med damer ikke er hans sterkeste side :gjeiper: Han er i min omgangskrets selv om dette var første gangen jeg møtte ham. Jeg kommer til å være nødt til å omgås ham i fremtiden med ujevne mellomrom så det er viktig at jeg ikke dummer meg ut mer nå! Vi skal treffes igjen snart, men det er i en sammenheng med mange mennesker og jeg er for sjenert til å gå bort til ham. Jeg føler nesten at jeg må vente til han tilfeldigvis blir sittende i nærheten av meg, men det kan ta laaang tid! Det er viktig for meg å få bekreftet eller avkreftet følelsene mine. Noen ganger møter man mennesker som gjør ekstra innstrykk og han er en av dem jeg ikke kommer til å glemme så lett! Jeg er forelsket, men er litt i tvil om han føler det samme Jeg vet ikke helt om jeg spør om hjelp eller bare har behov for å få utløp for følelsene mine...
smilo Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Hva om du sender ham en melding med noe morsomt, slik at du kan få gjenoppta kontakten. Det er ikke alltid menn skjønner at vi ønsker kontakt, og da vil han kanskje heller la vær å kontakte deg, enn å virke masete og desperat. Har du epostadressen hans? Du har sikkert en morsom mail liggende. Det funket for meg, og vi flørtet masse frem og tilbake på mail. Og gjett om det lyser opp arbeidsdagen
Rofl Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Som sjenert gutt som ikke er så flink på å tolke slike signaler vil jeg anbefale en morsom mail/sms Oss sjenerte blir som oftest mye tøffere over melding/mail 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Han er ikke sjenert akkurat! Det kan jo hende han er det i forhold til damer. Det jeg har hørt er at damer ikke er hans sterkeste side. Jeg tror egentlig ikke han liker meg så godt. Han angrer nok på den kvelden og kanskje han var fullere enn han virket... Jeg har møtt på ham igjen. Han gir meg blikk som hinter om at han vet, men gjør ikke noe forsøk på å snakke med meg. Han sender meg heller ingen melding/ringe. Jeg må nok prøve å glemme dette TS
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 TS her Nå har det vært en utvikling. Vi traff hverandre i helgen. Han kom faktisk og satte seg sammen med meg hele kvelden. Skikkelig rart siden vi har utvekslet maks 5-6 mld og to klønete møter i mellomtiden... Vi var alene en stund etterpå før jeg reiste hjem og han brukte ekstremt lang tid før han kysset meg, selv om det var åpenbart at det var det han ville. Litt sånn gå rundt grøten med småprat. Og så hører jeg ikke noe fra ham igjen... Hjelp! Det er vel mulig at han rett og slett er litt "redd" damer? Jeg har jo hørt rykter om det.
LoneWolf Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Det er godt mulig at han er av den sjenerte typen som ikke er så god på å ta kontakt. Jeg er litt den typen selv og er gjerne litt treg med å vise følelser og slikt (slik som å kysse). Ikke vær redd for å sende en melding om at du vil finne på noe og gjerne vil være med han,du ser jo om han bare er redd for å ta kontakt eller om det er noe annet fra svaret hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå