Gå til innhold

Betatt - men har kanskje ødelagt for at det skal bli oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger bare å skrive av meg noen tanker, regner med at ingen har fasitsvar på grubleriene mine... :sjenert:

Jeg var på fest for ikke så lenge siden, på et sted som ligger noen timer fra min hjemkommune. Jeg er en del på dette stedet i helgene selv om det er litt langt å dra. Møtte en gutt, vi har felles venner. Snakket masse med ham under hele kvelden, vi hadde utrolig masse til felles og han kom med mange komplimenter, som jeg ikke tolket som flørting (men som nok var det). Vi var ganske så bedugget begge to, og det endte opp med :sengekos: (veldig bra sådan selv om det var i fylla). ;) Har ikke sett ham etter dette, men sendt meldinger med ham hvor han håper jeg skal til dette stedet igjen snart. Saken er den at jeg har blitt ganske betatt av ham i ettertid, men tror nok han ønsker at jeg skal komme dit fordi det da kan bli sex. Jeg har lyst på ham, men ikke hvis det bare fører til at disse følelsene mine bare vokser. Min forrige kjæreste begynte som en ONS, men jeg har ikke troen på at dette skjer igjen. Nå angrer jeg litt på at det ble sex på denne festen, fordi jeg tenker at jeg har ødelagt sjansene for at det skal bli noe mer enn et fysisk forhold. Han er en utrolig flott fyr :rodmer: , og jeg tror de fine tingene han sier til meg er mer hans naturlige måte å være på ovenfor andre mennesker enn at det er flørting. Jeg kjenner også at jeg er livredd for at han skal finne seg en annen dame plutselig, og det er vel et tegn på at følelsene mine er litt sterkere enn de burde være. Jeg har ikke mulighet til å unngå å møte ham, da må jeg i så fall kutte kontakten med mine beste venner i tillegg... Argh! Hvorfor kunne jeg ikke bare gjøre ting i "riktig" rekkefølge!? :kjefte:

takk for at du leste ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær ærlig og si at du ikke er interessert i å "holde på med flere samtidig". At du ikke nødvendigvis ser etter et forhold akkurat nå, men ikke gidder å være "en av flere". Bli bedre kjent! Dra på kino, lag middag sammen... Vær edru :P

Jeg gjorde det i riktig rekkefølge for noen uker siden, og nå sitter jeg her og er dritbetatt og aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Fyren er bortreist i 2 uker og jeg kjenner at det er 2 uker mer enn jeg setter pris på ;-) Let the game begin!

Skrevet

Vær ærlig og si at du ikke er interessert i å "holde på med flere samtidig". At du ikke nødvendigvis ser etter et forhold akkurat nå, men ikke gidder å være "en av flere". Bli bedre kjent! Dra på kino, lag middag sammen... Vær edru :P

Jeg gjorde det i riktig rekkefølge for noen uker siden, og nå sitter jeg her og er dritbetatt og aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Fyren er bortreist i 2 uker og jeg kjenner at det er 2 uker mer enn jeg setter pris på ;-) Let the game begin!

Takk for svar :) Ja, være edru er nok et godt tips :sjenert: Jeg må jo si at de siste par dagene har jeg vært veldig opp og ned, ikke bare med tanke på hva han egentlig vil, men også i forhold til mine egne følelser. Er litt usikker på om jeg egentlig bare føler meg betatt fordi det var en utrolig bra kveld/natt, eller om det er noe mer. Og så tenker jeg at jeg aldri har følt det helt sånn, så hva hvis han er "the one" og jeg ikke utforsker det mer? Skulle gjerne tatt initiativ til en edru aktivitet nå snart, men vi bor såpass langt fra hverandre at det i så fall må bety overnatting... Og han kjenner ingen på mitt hjemsted, og jeg vil helst ikke involvere mine venner som bor på hans hjemsted i følelsene mine helt ennå. Jeg vet jeg ser ham om noen uker (forhåpentligvis), men faren er da overhengende stor for at det blir en gjentakelse av forrige gang vi så hverandre, og at følelsene bare blir enda mer fucka.

2 uker er lenge - jeg føler med deg! :klemmer:

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg tror jeg trenger denne tråden for å skrive av meg noen tanker...

Vi har møttes igjen, men selv om vi snakket noe sammen denne kvelden ble det bare overflatisk og rart. Det var en ny fest, og hver gang vi prøvde å snakke bare vi to, kom det noen andre og blandet seg inn i samtalen. Veldig få på festen som visste at vi hadde hooket opp, så jeg tror ingen skjønte at de burde holde seg unna og la oss snakke i fred. Og ingen av oss hadde hjerte til å avvise folk...

Så var festen brått slutt, og han spurte om jeg ville være med hjem til ham, men mine venninner ventet på meg og ville ha meg med hjem. Og siden festen var så brått slutt, måtte vi komme oss ut derfra - så jeg avslo dessverre. Jeg tenkte da at det var smart, i og med mine gryende følelser og at jeg ikke vil at det bare skal være sex og ingenting mer. Selv om jeg hadde forferdelig lyst til å bli med ham! Samtidig sto vennene mine og ventet med taxi og jeg følte jeg måtte være med dem (jeg ser dem ikke så ofte). Akk - jeg angrer så på at jeg avslo... Ironisk nok, siden jeg angret litt på at det ble sex første gangen fordi jeg tenkte jeg var for lett på tråden...

Så nå har jeg ikke hørt noe fra ham etter det, bortsett fra en melding hvor han sa at vi fikk planlegge bedre neste gang :) Så han har tydeligvis ikke kuttet meg helt ut. Men nå har det vært taust fra hans side i en uke, og jeg har forsåvidt ikke tatt kontakt jeg heller. Vil sende ham melding bare for å vise at jeg er interessert, i tilfelle han har noe interesse han også. Men jeg klarer ikke finne ut hva jeg skal skrive. Har skrevet og slettet en rekke meldinger uten å sende de, for jeg synes de blir så teite... Samtidig prøver jeg å finne på ting å gjøre for å unngå å tenke på ham hele tiden. Jeg skjønner virkelig ikke at jeg kan ha blitt så betatt så tidlig? Det pleier aldri å skje meg, og jeg kjenner ham jo knapt.

Hva har jeg egentlig å tape på å sende ham en melding? Det verste som kan skje er jo at han sier/viser at han ikke er interessert, og så blir det pinlig neste gang vi møtes, men det går jo over.

Skulle så ønske at han var i samme by som meg, det hadde vært så mye enklere hvis jeg kunne sendt en melding og spurt om vi skulle møtes, og tatt det derfra. Men dessverre ser jeg han ikke før kanskje om 3 (!) uker. Jeg dør...

Dette var bare et syteinnlegg for å sortere litt tanker. :sjenert:

Skrevet

Jeg tror jeg trenger denne tråden for å skrive av meg noen tanker...

Vi har møttes igjen, men selv om vi snakket noe sammen denne kvelden ble det bare overflatisk og rart. Det var en ny fest, og hver gang vi prøvde å snakke bare vi to, kom det noen andre og blandet seg inn i samtalen. Veldig få på festen som visste at vi hadde hooket opp, så jeg tror ingen skjønte at de burde holde seg unna og la oss snakke i fred. Og ingen av oss hadde hjerte til å avvise folk...

Så var festen brått slutt, og han spurte om jeg ville være med hjem til ham, men mine venninner ventet på meg og ville ha meg med hjem. Og siden festen var så brått slutt, måtte vi komme oss ut derfra - så jeg avslo dessverre. Jeg tenkte da at det var smart, i og med mine gryende følelser og at jeg ikke vil at det bare skal være sex og ingenting mer. Selv om jeg hadde forferdelig lyst til å bli med ham! Samtidig sto vennene mine og ventet med taxi og jeg følte jeg måtte være med dem (jeg ser dem ikke så ofte). Akk - jeg angrer så på at jeg avslo... Ironisk nok, siden jeg angret litt på at det ble sex første gangen fordi jeg tenkte jeg var for lett på tråden...

Så nå har jeg ikke hørt noe fra ham etter det, bortsett fra en melding hvor han sa at vi fikk planlegge bedre neste gang :) Så han har tydeligvis ikke kuttet meg helt ut. Men nå har det vært taust fra hans side i en uke, og jeg har forsåvidt ikke tatt kontakt jeg heller. Vil sende ham melding bare for å vise at jeg er interessert, i tilfelle han har noe interesse han også. Men jeg klarer ikke finne ut hva jeg skal skrive. Har skrevet og slettet en rekke meldinger uten å sende de, for jeg synes de blir så teite... Samtidig prøver jeg å finne på ting å gjøre for å unngå å tenke på ham hele tiden. Jeg skjønner virkelig ikke at jeg kan ha blitt så betatt så tidlig? Det pleier aldri å skje meg, og jeg kjenner ham jo knapt.

Hva har jeg egentlig å tape på å sende ham en melding? Det verste som kan skje er jo at han sier/viser at han ikke er interessert, og så blir det pinlig neste gang vi møtes, men det går jo over.

Skulle så ønske at han var i samme by som meg, det hadde vært så mye enklere hvis jeg kunne sendt en melding og spurt om vi skulle møtes, og tatt det derfra. Men dessverre ser jeg han ikke før kanskje om 3 (!) uker. Jeg dør...

Dette var bare et syteinnlegg for å sortere litt tanker. :sjenert:

Hva med å følge opp det han sa om at dere måtte planlegge bedre neste gang? Kan du ikke invitere ham på noe, finn en unnskyldning til å dra til det stedet, og inviter ham ut på middag.

• Liker 1
Gjest fersk lærer
Skrevet

For å være ærlig, så virker det som om han er bare ute etter sex. Prøv å invitere ham til din by og se om han gidder å reise litt. Det blir altfor enkelt for ham hvis det er altid du som reiser til den byen han bor i.

• Liker 1
Skrevet

For å være ærlig, så virker det som om han er bare ute etter sex. Prøv å invitere ham til din by og se om han gidder å reise litt. Det blir altfor enkelt for ham hvis det er altid du som reiser til den byen han bor i.

Ja, jeg tror vel innerst inne at du kanskje har rett. Men problemet er at han ikke fremstår som en "sånn" fyr. Og jeg tror kanskje jeg tror jeg er betatt fordi jeg ønsker å være det. Samtidig tenker jeg at han er perfekt. Huff.

Jeg får vel starte arbeidet med å komme over ham... :tristbla:

/TS

Skrevet

Bor dere veldig langt fra hverandre?

Hvis ikke er det jo bare å spørre om han vil komme til deg, og lage mat, se film og så kan han sove over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...