Leonaen Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Er du super i matte? Har du alltid likt faget og liker å lære bort? Er du tålmodig og har pågangsmot? Jeg er en jente på 30 som vil videreutdanne meg. Jeg mangler matte for å ha studiekompetanse. Jeg har allerede strøket 2 ganger og innser nå at jeg trenger hjelp av en som simpelthen elsker faget og vil hjelpe meg litt :D :D Jeg bor i Asker så fint om du bor i området. Jeg betaler bra :D Send meg en PM eller bare svar her :D På forhånd takk :D :D
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Hvorfor bruker du ikke bare leksehjelpen til Røde Kors? På Røde Kors-huset i Sandvika kan du få hjelp gratis hver tirsdag og torsdag:)
Calculus Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Hva med å ta nettet til hjelp? Vil virkelig anbefale www.khanacademy.org Det geniale med siden er at han hele tiden tar utgangspunkt i at du ikke kan noen ting og dersom du er usikker kan du se filmen hundre ganger eller bare spørre i kommentarfeltet så svarer de deg på det du ikke forstår Han forklarer dessuten alt av matematikk fra barneskolenivå til universitetsniva (Calculus)
Leonaen Skrevet 12. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2011 Jeg har blitt diagnotisert med dyskalkuli. Så jeg trenger en som kan sitte med meg.One to one. Takk for tipsene jeg har fått. Kan sjekke ut røde kors senteret og høre der. Jeg har lastet ned å betalt for ett matteprogram som heter Basicmatte. Men føler jeg lett mister konsentrasjonen når jeg må lese og gjøre matteoppgaver alene. Skal sjekke ut linken til Calculus :D Takker igjen for tips og gode råd :D
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 På leksehjelpen får man som regel hjelp en av gangen, hvis det ikke kommer flere som holder på med samme oppgave. Dit kommer det folk i alle aldre, fra ungdomsskoleelever til voksne som holder på med voksenopplæring. Det er leksehjelp i Asker også, men mener å huske at de hjelper de litt yngre. Uansett, lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå