Gå til innhold

Dater dere flere på en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet en fra nettet èn gang.. han virket som en flott fyr og vi har avtalt at vi skal treffes igjen. Vi vet ikke helt når enda men.

Jeg merker nå at jeg har ikke særlig lyst å treffe andre..fordi jeg er litt nyskjerrig på denne mannen. Hvordan er dere? Er det greit å date andre mens man sier man vil treffe den man allerede har møtt igjen? Dette er snakk om dating fra nettet.. jeg ser han har lagt til noen jenter etter vi traff hverandre, og da har jeg han og noen andre jeg har lagt til fra før fra nettet som fellesvenner.

Er bare litt nyskjerrig jeg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg dater ikke flere på en gang, og jeg dater ikke noen som dater andre.

• Liker 2
Skrevet

Samme her! Har jeg funnet en som virker interessant, så holder jeg meg til ham til det ikke er noe mer å hente. :fnise: Og dersom jeg hadde funnet ut at han holdt på med andre samtidig, ville jeg følt at han ikke var så veldig interessert i meg. Da hadde jeg kuttet ham ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg driver ikke sånn, og jeg tror ikke jeg hadde likt om jeg hadde opplevd noe sånt, men jeg tror egentlig det er ganske normalt at folk dater flere samtidig.

Jeg kan forstå at folk gjør det, siden de sannsynligvis etter å finne en å dele livet sitt med, og dermed dater litt forskjellige folk for å finne denne fyrn/dama, men samtidig kan jo det være sårende for personene det gjelder.

• Liker 2
Skrevet

Jeg dater en nå som jeg liker godt, men vi har blitt enige om at vi vil holde det casual og gå sakte frem. Tror han er mer interessert i at vi bare skal holde på uten at det skal føre til noe, men jeg vet ikke. Nå er det en annen gutt jeg liker som har bedt meg på date. Jeg har lyst, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Tror jeg kommer til å gjøre det, men er redd for at det skal bli dilemma om hvem jeg skal satse på, og vil jo heller ikke at de skal finne ut om hverandre... Så svaret er vel egentlig ja, jeg dater flere samtidig. Men it's a first! :P

Skrevet

Jeg tenker at hvis jeg dater noen og hun dater andre samtidig, så dropper jeg i hvert fall henne som potensiell kjæreste.

Kan fortsatt være interessant for noe kortvarig og uforpliktende, men det er også alt.

• Liker 2
Skrevet

Men dere, hva legger dere i dating da?

Selv er jeg kvinne, og syns det er ok å møte flere for å finne på ting, det er jo en bli kjent-fase, hvor man ønsker å finne ut av om man liker hverandre eller ikke.

Når det kommer til intimitet har jeg selv en grense at jeg ikke er intim med flere samtidig. Og jeg ønsker jo at vedkommende da tenker det samme, selv om ikke det nødvendigvis er tilfelle.

• Liker 6
Skrevet

Selv er jeg kvinne, og syns det er ok å møte flere for å finne på ting, det er jo en bli kjent-fase, hvor man ønsker å finne ut av om man liker hverandre eller ikke.

Når det kommer til intimitet har jeg selv en grense at jeg ikke er intim med flere samtidig. Og jeg ønsker jo at vedkommende da tenker det samme, selv om ikke det nødvendigvis er tilfelle.

Jeg er helt enig med deg!! :jepp:

Skrevet

Jeg er tydeligvis gammel. :fnise: Jeg har vel tre ganger i hele mitt liv vært på noe jeg vil kalle dater.

Med han ene var det et litt sånn pulevennopplegg som vi ble enige om å teste ut om kunne bli noe mer. Det kunne det IKKE, vi hadde ikke noe å snakke om alene i edru tilstand ;)

De to andre hadde jeg bare så vidt truffet før vi avtalte å møtes å finne på noe. Ble sammen med begge to, men definerer kun det første møtet som en date. Altså at det var såpass "formelt" avtalt og tydelig hva intensjonen med møtet var. Etterpå gikk det fort over til å være uformelle møter med en man er interessert i/kjæresten ;)

Skrevet

Har vært på 2 date med 2 forskjellige i løpet av en uke men det var bare et første "møte". Gikk ikke så bra med noen av de men :P

Kunne aldri hatt flere date med flere personer. Når jeg finner en jeg liker blir det bare den. Føler jeg er litt "utro" om jeg skulle dratt på date med noen andre imens.

Skrevet

Nei, jeg dater ikke flere på en gang, og jeg dater ikke noen som dater andre.

Det eneste fornuftige.

Skrevet

Ja, det kan jeg fint gjøre!

Så lenge vi ikke har sagt til hverandre at vi skal være monogame anser jeg meg fri og frank til å date, og sågar ha sex med flere jenter i samme tiden.

Skrevet

Ja, det kan jeg fint gjøre!

Så lenge vi ikke har sagt til hverandre at vi skal være monogame anser jeg meg fri og frank til å date, og sågar ha sex med flere jenter i samme tiden.

Og dette opplyser du om til de du involverer deg med selvfølgelig?

Skrevet

Og dette opplyser du om til de du involverer deg med selvfølgelig?

Nei, jeg må ærlig innrømme jeg ikke gjør det.

I allefall ikke annet enn dersom samtalen sporer inn spesifikt på dette, og jeg samtidig er sikker på at hun er en jeg vil satse videre på. Inntil den tid velger jeg å holde flere muligheter åpne.

Skrevet

Det samme her. Om en fremmed ber meg ut på stemnemøte for å bli kjent sier jeg ikke nei fordi jeg allerede har avtalt et møte nummer to med en annen jeg bare har møtt en gang før.

"Nei, jeg kan ikke gå ut med deg nå, for jeg holder på å bli kjent med noen andre. Kan jeg ringe deg opp igjen om noen uker hvis min nåværende ikke blir aktuell som kjæreste?" :fnise:

Skrevet

Nei, jeg må ærlig innrømme jeg ikke gjør det.

I allefall ikke annet enn dersom samtalen sporer inn spesifikt på dette, og jeg samtidig er sikker på at hun er en jeg vil satse videre på. Inntil den tid velger jeg å holde flere muligheter åpne.

Ja, da kan jeg ikke si noe annet enn at oppførselen din er helt uakseptabel.

Når begge parter er enige om og klar over at det bare dreier seg om uforpliktende tilfredsstillelse av instinkter, så er det en ting.

Men når du har en skjult agenda, så er det noe helt annet. Og altså helt uakseptabelt.

Skrevet

Det samme her. Om en fremmed ber meg ut på stemnemøte for å bli kjent sier jeg ikke nei fordi jeg allerede har avtalt et møte nummer to med en annen jeg bare har møtt en gang før.

"Nei, jeg kan ikke gå ut med deg nå, for jeg holder på å bli kjent med noen andre. Kan jeg ringe deg opp igjen om noen uker hvis min nåværende ikke blir aktuell som kjæreste?" :fnise:

Da velger du altså feil strategi.

En av gangen er det eneste konstruktive. Ellers blir det bare rot og surr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...