Gå til innhold

Vaginal orgasme - klitorisorgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan dere som har hatt/pleier å få vaginal orgasme prøve å gi en beskrivelse av hvordan den skiller seg fra en klitorisorgasme? Er det bedre, dårligere eller sånn ca det samme?

Og hvordan oppnår dere vaginal orgasme?

Hilsen kvinne 29 :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere som har hatt/pleier å få vaginal orgasme prøve å gi en beskrivelse av hvordan den skiller seg fra en klitorisorgasme? Er det bedre, dårligere eller sånn ca det samme?

Og hvordan oppnår dere vaginal orgasme?

Hilsen kvinne 29 :goodbye:

En vaginal orgasme er ofte kraftigere og mer tilfredsstillende og mettende kan du si, enn sammenlignet med flere klitorisorgasmer på rad.En kvinne kan få mange klitorisorgasmer og likevell ha lyst på en til , en til og enda en til osv.Man blir liksom ikke like mett.Man kan holde på lenge og få mange klit orgasmer uten å føle seg helt ferdig. Derfor kan jeg ikke si at klitorisorgasme er like tilfredsstillende som kunn 1 kraftig vaginal orgasme.

Vaginale orgasmer påvirker kroppen på en annen måte, en klitorisorgasmer.

F.eks kan samleie og innvendig stimulering/massage virke veldig smertelindrende og fjerne eks kraftige menssmerter på en to tre .En vaginal orgasme får deg til å slappe mer av etterpå,får liksom en følelse av at korsryggen dovner av og en tung metthetsfølelse etterpå.Man blir mer sliten og slapp etter en vaginal orgasme, enn etter 10 klitorisorgasmer vil jeg påstå, ut fra egne erfaringer.Merkelig nok.

En vaginal orgasme kan være så kraftig og sterk at den slår deg helt ut,så du føler deg ruset .Så du føler deg ruset i hodet rett og slett.Ja nesten svimeslående kraftige kan de være.

De kan absolutt ikke sammenlignes.Vaginale orgasmer opplevels som kraftigere,også forde man ikke har kontrollen selv.Du har en som bare kjører på vet du,og det kan bli så intenst godt at du bare må skrike unormalt høyt ut osv.Vaginale orgasmer kan få deg til å miste helt kontrollen over dine egne reaksjoner og lydnivå i sengen.Selv har jeg skreket så høyt ut under vaginal orgasme at jeg har følt det litt pinlig og flaut etterpå ovenfor partneren.Ja det kan sikkert høres ut som om han holder på å drepe meg ...he he .Forde jeg mistet selvkontrollen.Og bråkte mer enn jeg egentlig ønsket.Det kan rett og slett føles så intenst og kraftig,at du føler du dummer deg helt ut i sengen.Alltså når du mister helt selvkontrollen pga extrem sterk nytelse og du føler deg svimeslått.Du må nok oppleve det selv, for å forstå. Vanskelig å forklare uvitende om hvordan det føles.

Men for å kunne få vaginale orgasmer.så må du ha evnen til å slippe deg helt løs og miste helt kontrollen over deg selv.For under slike orgasmer har man virkelig ingen selvkontroll i det hele tatt.

ww

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...