Gå til innhold

Skomaker i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en skomaker i Oslo? Har et par UGGs som har gått opp i sømmen bak, og da vil jeg gjerne at det blir sydd pent igjen.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som kan anbefale en skomaker i Oslo? Har et par UGGs som har gått opp i sømmen bak, og da vil jeg gjerne at det blir sydd pent igjen.

bruk skomakern i vika.dronningmausdgt..de er de beste i byen.og er veldig flinke.

Skrevet

Jeg har ingen å anbefale, men jeg har en å IKKE anbefale!! Jeg hadde også et par UGGs i vinter som røk i sømmen, og det skulle ikke vært noe problem (det har skjedd en gang før på andre UGGs jeg har hatt, har da fått sydd de og ikke noe mer problem enn det. Men det var i en annen by enn oslo). Så jeg leverte de inn til skomakeren nederst på Oslo City, og fikk de tilbake etter en liten stund, og det var greit nok, helt til hele jævla uggsen begynte å revne opp der de hadde sydd (og ja, de var ekte uggs). Så jeg leverte de inn på nytt, og jeg spurte de om det kanskje var mulig å lime, eventuelt lime en lapp over, eller noe i den duren, siden "skadeomfanget" begynte å bli ganske stort. Joda, det kunne de gjøre. Og fikk de igjen, og de var sydd på nytt..... Og det samme skjedde på nytt. Og de som jobbet der påstod at det var fordi det ikke var ekte skinn. Altså, da blir jeg litt pissed. For det var det i aller høyeste grad. Og jeg trenger vel ikke nevne at det ikke er så mye igjen av de UGGsene. Så IKKE bruk skomakeren nederst på Oslo City.

Skrevet

Flexiservice eller noe sånt på tjuvholmen er superflinke. Er de kamikaze anbefaler til å fikse på CL...

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Tråden er ryddet for spam.

Ms. raggsokk, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...