Gå til innhold

Irriterende dritt paypal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare jeg som har problemer med paypal!? først hadde jeg problemer med å få vertifisert ( eller hva det nå heter) kortet mitt, og sendte mail. nå har jeg problemer med å vertifisere e-mailen min! og jeg har sendt mail 2 ganger nå! først skrev de at jeg må ringe dem, men ringe helt til usa?? og snakke engelsk?? nei takk :/ jeg har masse jeg vil bestille som bare kan gjøres gjennom paypal. er det noen som har/har hatt samme problemet som meg?

Hjeelp. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilke feil får du når du prøver å verifisere mailen din?

Skrevet

Jeg har også hatt myyye trøbbel med min paypal. Tok evligheter før de greide å få ut fingeren. Men jeg sendte email på engelsk, jeg ringte ikke.

Husker ikke helt hva som var problemet, men det var en bagatell fra deres side, ikke min.

Skrevet

nå har jeg klart å vertifisere både mailen og kortet mitt. men jeg får ikke betalt noe forde! jeg kommer bare til en siden hvor jeg må lage ett annet passord, og det gjør jeg, men så kommer jeg til en side hvor det står at e-mailen er utgått eller noe :S

Jeg har sendt dem mail 3 ganger nå og de sier hver gang at jeg må ringe dem for å få det iorden :S blææ

Skrevet

Ring da vel :) Det er ikke farlig! De har sikkert snakket med folk som ikke liker å snakke engelsk før :)

Skrevet

huff, jeg må nok nesten bare gjøre det ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...