AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Ja virkelig! Jeg kom nett hjem fra et år i utlandet og er klar for trening igjen, på treningstudioet jeg har trent på i flere år. Der treffer jeg de samme gamle trynene, like feite, like lite vekt på stengene... Dette er folk jeg har truffet på trening i mange år. Det er ikke veldig motiverende å se på altså. I dag sa instruktøren til gruppen, "legg på mer vekter da folkens, dere har vært her i årevis". Hva skjer med dere egentlig? 1
Eudyptula Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 De har iallfall ikke blitt feitere :gjeiper: Ellers er det nok best å konsentrere seg om seg selv og ikke alle andre når man trener. 11
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 I dag sa instruktøren til gruppen, "legg på mer vekter da folkens, dere har vært her i årevis". Hva skjer med dere egentlig? Hva som skjer med OSS????? 2
Gjest snoopy_93 Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Jeg får nesten mer piff til å trene da jeg. Jeg føler jeg er finere en dem og at jeg kanskje kan klare mer en de.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Hva som skjer med OSS????? Ja dem... er sikkert her inne også. Tror du ikke?
Gjest badeand1 Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Jeg får nesten mer piff til å trene da jeg. Jeg føler jeg er finere en dem og at jeg kanskje kan klare mer en de. Samme her.
Plutseliten Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 Jeg konsentrerer meg om meg selv og mine mål. Det nytter ikke å se på alle andre og følge med deres resultater. Det er klart det kan være demotiverende, så sørg for at du heller finner en måte å motivere deg på, du 3
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2011 #9 Skrevet 11. september 2011 du blir demotivert av feite som trener??? jeg blir helt paff og oppgitt av å lese et så trist innlegg som du skrev ts! hvis det er et problem for deg- da tror jeg du har et altfor lett og problemfritt liv! 14
Gjest döderlein Skrevet 11. september 2011 #10 Skrevet 11. september 2011 Hvis du orker å bruke energi på å tenke på hva andre driver med, da trener du ikke hardt nok :D
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #11 Skrevet 11. september 2011 Hvis du orker å bruke energi på å tenke på hva andre driver med, da trener du ikke hardt nok :D Det er jo folk jeg treffer i nærmiljøet, jeg ser dem både før og etter treningen starter ikke sant... Jeg skrev ikke av feite folk som trener, gjorde jeg vel??? At de ikke har resultater, går ned i vekt.
Gjest Maneater? Skrevet 11. september 2011 #12 Skrevet 11. september 2011 Er du der for å trene eller få bra selvtilitt av og se feite folk?
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2011 #13 Skrevet 11. september 2011 Det er jo folk jeg treffer i nærmiljøet, jeg ser dem både før og etter treningen starter ikke sant... Jeg skrev ikke av feite folk som trener, gjorde jeg vel??? At de ikke har resultater, går ned i vekt. har du spurt alle om det er målet deres med treningen da? det kan jo være at de ønsker å trene for å holde seg i form, uten nødvendigvis å bli slankere..... det er mange av dem også serru 4
Gjest döderlein Skrevet 11. september 2011 #14 Skrevet 11. september 2011 ... på treningstudioet jeg har trent på i flere år. Der treffer jeg de samme gamle trynene, like feite, like lite vekt på stengene... Dette er folk jeg har truffet på trening i mange år. ... Det er jo folk jeg treffer i nærmiljøet, jeg ser dem både før og etter treningen starter ikke sant... Jeg skrev ikke av feite folk som trener, gjorde jeg vel??? At de ikke har resultater, går ned i vekt. Åja, for det var enkelt forstå utfra det du skreiv. Eller ikke... Uansett, jeg er sikker på at de er veldig klar over det selv. Dessuten er det vel ikke ditt problem uansett, hvorfor bruke energi på det hvis du er så sprek selv?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. september 2011 #15 Skrevet 11. september 2011 Jeg bruker tiden min på å trene jeg, ikke glane på andre folk. 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #16 Skrevet 11. september 2011 Jeg kjenner også igjen folk på treningsstudioet som er like store som de var for seks måneder siden, men hvis jeg tenker over det i det hele tatt er det jo bare motivasjon til å jobbe hardere, for å passe på at jeg ikke stagnerer også? Skjønner ikke hvordan andres situasjon kan være demotiverende, du er der jo for å fokusere på din egen, og den påvirkes ikke av dem.
Wildy Skrevet 11. september 2011 #17 Skrevet 11. september 2011 Kanskje de ikke stresser så mye med vekta; men trener fordi det er godt å være i aktivitet; uansett vekt?Og hva så om de ikke går ned i vekt? Hva gjør vel det for deg? Du gjør da vel hva du vil med din kropp? Har du tid og energi til å se på andre på trening bør du kanskje hive på litt mere vekt selv også...... 4
Gjest badeand1 Skrevet 11. september 2011 #18 Skrevet 11. september 2011 Håper ingen overvektige leser denne tråden..
Gjest Thessie! Skrevet 11. september 2011 #19 Skrevet 11. september 2011 Hva er det egentlig med enkelte? Uansett hva overvektige gjør er det tydeligvis feil. Dersom de ikke trener må de komme seg opp av sofaen, og hvis de trener er det også feil? Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt bryr deg om de andre du trener med. Det burde jo heller gi deg motivasjon fordi du ikke ønsker å stoppe opp med framgangen, slik disse kanskje har.
Mynona Skrevet 11. september 2011 #20 Skrevet 11. september 2011 Jeg får lite motivasjon av at andre faktisk står å dømmer meg når jeg trener. Kan ikke folk bare trene og tenke på seg selv? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå