Gjest FunKid Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 (endret) Hei. Når vi slo opp, så var det mer min ide å ikke hennes.. Vi var usikker på om følelsene våre var ekte, og hvor kraftig de egentlig var. Vi planla at vi var villig til å prøve på nytt igjen en annen gang. Men det endte med at det er HUN som går videre, å jeg som sitter igjen med "elsker" følelsene før henne enda (this sucks!). Elsker jenta, rett å slett! Men nå er det ingen mulighet før å få henne tilbake Jeg oppdaget hvor høyt jeg faktisk elsket henne.. Nå savner jeg ALT vi hadde ilag "/ Kyssing, kosing, klemming osv.. Savner rett å slett og ha henne her, men nå sitter jeg alene i leiligheten som vi en gang satt ilag i.. Alt er så tomt, å livet virker mange ganger helt jævelig! Det er nå 0 sjangs før at hun vil tilbake til meg.. Føler jeg begynner å komme litt over henne, men veien er fortsatt lang.. Begynner å virke som jeg savner en person som kan gi meg kjærliget, en som kan kysse på, en å kose med, en å se filmer lamme osv.. savner rett å slett kjærlighets livet "/ Hun har enda ikke hentet alle tingene sine, å vi må vaske og sånt før hun drar. Før det ser ikke ut her.. Kan vel nevne at vi har bodd ilag i ca 2 år+. Så jeg blir ikke kvitt henne enda om jeg vil eller ikke.. Har 1 milion bilder av oss sammen, på telefon, datan, kamera osv.. Gidder ikke slette ALT. Kommer til å ta et år! Men så er det også det værste, å se bilder av oss og slikt. Men spørsmålet er vel egentlig ganske enkelt. Hva kan jeg gjøre før å "slutte å elske" henne ? jeg elsker jenta enda Det er 3 uker siden vi gjore det slutt. Vil jo komme over henne før jeg kaster meg i nytt forhold.. Prøvd singellivet, men er ikke fornøyd! Trenger ei jenta i mitt liv. Alt jeg har gjort i det siste er å drikke, drikke, drikke, drikke.. Klart det er kos, men begynner kanskje å bli litt mye. Drikke seg bort er kanskje ikke det beste. (beklager skrivefeiler deluxe edition, men dere klarer vel å lese) Mvh Patrick Endret 11. september 2011 av FunKid
Ellekvelle Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Jenter liker ikke vinglepettere. Kan være hun demonstrere litt. Ei veninne av meg gjorde det i samme situasjon. Men han var heldigvis mann nok til å fortelle henne hvordan han hadde det og at han hadde tatt feil. For all del ikke ta det for god fisk at hun har gått videre uten å gjør et fremstøt. Men da bør det være tydelig, ikke noe hinting. Gjør det ordentelog.
Gjest FunKid Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Vi har pratet om det. Jeg har fortalt henne at jeg enda elsker henne, men jeg fikk et motsatt svar tilbake. Fortalt hvordan jeg føler, å at jeg virkelig elsker henne, at jeg er villig til å gjøre alt før vi skal kunne fungere. Men det hjalp lite...
Gjest fersk lærer Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Bli kvitt alle bildene hennes, nummere hennes. Siden du vet at dere ikke skal være sammen, så blir det enklere for deg å ikke ble minnet på fortid flere ganger.
Gjest FunKid Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Men vi har enda ting ilag som vi ikke har ordnet enda.. Så nummeret hennes må jeg ha.. Når hun får flyttet alle tingene ut herfra, så blir det nok enklere...
Admeliora Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 For din egen del må du hvertfall passe på at hun ikke drøyer lenge før hun henter tingene sine. Gi henne gjerne en frist slik at ikke du ender opp som en lagerplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå