Gå til innhold

"Cuckolding"-historie

Anbefalte innlegg

Gjest gnækvåg
Skrevet

Jeg kom på dette når jeg leste Cuckold (ikke bli sjalu!) sine innlegg. Jeg husker jeg bodde et par timer utenfor byen og brukte å kjøre hjem med buss på fredagene med dates som jeg hadde tekstet med.

Jeg hadde noen venner som var eldre enn meg og da vi (jeg og hun som kom på helgebesøk) gikk av bussen hørte jeg lyden av en skuter. Det var kompisen min som kom kjørende, tok sleng rett foran oss (jenta som bare var fjortis var helt paralysert), steg av skuteren, tok av hjelmen, satte seg bakoverlent mot skuteren og begynte å rulle røyk.

(lolz)

"Kjenner du han?" spurte jenta, som jeg var SÅ klar for å ta. :gjeiper:

"Ja" svarte jeg og skjønte ikke hva som var iferd med å skje. Men uansett, 10 minutter senere så hører jeg fra det nyvaska rommet mitt, min veloppredde seng går; 'KACHUNK KACHUNK KACHUNK' :ler:

Kan si at til gjengjeld så fingra og koste jeg med puppene til kjæresten hannes en gang etterpå jeg var på overnatting. :twisted: Men, da har jeg vært sånn cuckold da?

Skrevet (endret)

Ja, da har du både vært cuckold og kjent følelsen. Og hvis det tente deg har vi tydeligvis evnen til å tenne på det samme. ;)

PS. Når jeg skriver i blått er det som regel et sitat. Setter farge for å markere sitatet slik at det ikke skal gå i ett med det jeg selv skriver.

Endret av Cuckold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...