Gå til innhold

Hvem blir med på fotografbildene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hvem vi skal ha med på fotografbildene jeg. Datteren vår er selvsagt, så tenkte vi kanskje forloverene? Hvem skal dere ha med på fotografbildene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer litt på hvem vi skal ha med på fotografbildene jeg. Datteren vår er selvsagt, så tenkte vi kanskje forloverene? Hvem skal dere ha med på fotografbildene?

Barna og forloverne (og gjerne et par bilder av bare barna og bare forloverne, evt med partnere) :)

Skrevet

Vi kjenner vår fotograf, så han skal først ta bilder i kirken. Deretter skal han ta bilder av oss på trappen, også tenke vi å samle alle gjestene til et stort fellesbilde utenfor kirken. Evt. også bilder med foreldre, søsken, osv. Så tar vi med oss fotograf og forlovere for å ta bilder av bare oss :)

Skrevet

Vi har leigd fotograf, så det blir å dra en plass og ta bildene isåfall. Så kan ikke ha med all verdens folk heller :fnise: Skulle jo gjerne hatt med foreldre og søsken også, men det blir kanskje litt mange mennesker. Tar jo lenger tid også da, vil jo ikke at resten av gjestene skal måtte vente for lenge.

Et lite spørsmål til: når tar man egentlig alle bildene med foreldre, venner osv? Før middag? Rett etterpå? Under festen?

Skrevet (endret)

Vi har leigd fotograf, så det blir å dra en plass og ta bildene isåfall. Så kan ikke ha med all verdens folk heller :fnise: Skulle jo gjerne hatt med foreldre og søsken også, men det blir kanskje litt mange mennesker. Tar jo lenger tid også da, vil jo ikke at resten av gjestene skal måtte vente for lenge.

Et lite spørsmål til: når tar man egentlig alle bildene med foreldre, venner osv? Før middag? Rett etterpå? Under festen?

Vi har tenkt å ta det på kirketrappa :) Da er alle pyntet, ingen har sølt på seg, det er fortsatt lyst nok ute til å ta bilder (vi gifter oss på vinteren), og barna har ikke rukker å bli lei enda ;)

*rettet skrivefeil*

Endret av Ninnin86
Skrevet

Det å ta bilde av alle på kirketrappa var en god ide :)

Vi tenker på forlovere, og kanskje brudepikene.

Og bilen :fnise:

Skrevet

Det var lurt med kirketrappa ja. Er så fin hage rundt kirka vår, så hadde egentlig vært veldig fint med bilder der. Men kommer lit an på hvor lang tid vielsen tar da, hvis det er vielse etter oss så må vi jo komme oss vekk før de neste kommer.

Skrevet

Vi kjenner vår fotograf, så han skal først ta bilder i kirken. Deretter skal han ta bilder av oss på trappen, også tenke vi å samle alle gjestene til et stort fellesbilde utenfor kirken. Evt. også bilder med foreldre, søsken, osv. Så tar vi med oss fotograf og forlovere for å ta bilder av bare oss :)

Har omtrent nøyaktig samme fotograferings plan, bortsett fra at det ikke blir utenfor en kirke....å ha proff fotograf blant gjestene,er jo så flaks :Nikke:

Fint å få med de fleste nære på bildene synes jeg og, liker også fellesbilder med alle som var der :)

Skrevet

Vi hadde bilder med foreldre, familie, brudepiken, forloverne og med viglser, i tillegg til oss to alene selvsagt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hvis jeg noen gang skal gifte meg, blir det meg og den andre delen av giftermålen + evt. barn på noen av bildene. Men flest av bare oss, siden det er vi som har giftet oss og ikke forloverne og søsknene våre? Det kan man ha på digitalkamerabilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...