AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Hei! Jeg behøver råd fra dere jenter her inne om hvordan jeg skal gå frem videre i denne situasjonen: Jeg har i lang tid vært på hils med ei jente som arbeider i dagligvarebutikken som jeg bruker. Jeg har hele tiden "visst" at hun har vært interessert i å bli bedre kjent siden hun alltid har smilt til meg når hun har sett meg + at det har vært en spesiell blikk kontakt mellom oss. Jeg har også vært veldig interessert i å bli bedre kjent med henne, så jeg klarte omsider å spørre henne om tlf nummer, noe som jeg fikk Jeg greide bare å smile og si "du hører fra meg da", før jeg gikk videre (det kom andre kunder bak meg). Jeg har tidligere bare hatt korte samtaler med henne av typen " hei, hvordan står det til", pga at det har vært vanskelig å snakke noe mer med henne da hun alltid har hatt kollegaer/ kunder rundt seg når jeg har møtt henne. Jeg er også ganske sjenert av meg. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal gå frem videre. Hva hadde dere likt at jeg gjorde viss dere var henne? Kan jeg bare sende en sms til henne og spørre om hun har lyst til å finne på noe en dag, eller er det bedre å ringe henne? Bør jeg evt forsøke å bli bedre kjent med henne først, via telefon eller mail? Hva annet bør jeg evt skrive i første melding? Jeg er ikke på FB. Vi er begge midt i trettiårene viss det skulle ha noen betydning. Vet nesten ingenting om henne ellers, har bare funnet navn & bosted etter at jeg fikk telefonnummeret hennes.....
Gjest Tidssone Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Send en sms, si hvem du er (hvordan du fikk nummeret hennes) og spør om hun har lyst til å finne på noe en dag. Dersom hun gav deg telefonnummeret, er det ganske sikkert at hun nå venter å få en melding fra deg. Mest sannsynlig sjekker hun telefonen ofte også. Fortell hvordan det gikk, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå