Gå til innhold

Jeg begynner å få kalde føtter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med en på sukker en drøy ukes tid. Sist helg spurte han om å møtes, men da var jeg opptatt. I går spurte han om å møtes I DAG. Jeg sa ja...

Vi har skrevet milelange brev og sånn, og jeg vet jo at det er på tide å møtes og sjekke ut om dette er noe IRL. Har ingen grunn til å la være å møte han...

Men jeg er livredd! Har aldri møtt noen fra sukker før. Møtte en fra Nettby i fjor, men han var yngre enn meg, hadde mange bekjente og det var ikke en opplagt date. Var ikke så skummelt!

Han her er eldre enn meg og veldig skikkelig (høyt utdannet osv). Jeg spurte etter Facebooken hans fordi jeg ville sjekke litt nærmere. Han har bare to bilder på sukker... Og kun de samme 2 på Face! Jeg blir litt skeptisk... Ikke for å være overfladisk, men utseende betyr jo litt. Kjipt å møte opp også er han bare helt feil:s Jeg taper jo ikke noe på det, men jeg syns dette er såpass skummelt at jeg gjør det ikke for moro skyld.

Jeg er ganske sjenert av meg og tanken på å møte noen fra nettet skremmer meg.

Og dessuten bor jeg hjemme og kvier meg for å si "Stikker ut en tur, skal møte noen fra nettet". (og ja, de blander seg i sånn! Ikke sjanse i havet for at jeg kan lyve om hva jeg skal)

Vi har en halvveis avtale om 2 timer, jeg skjelver nesten av redsel her :sjenert: Kan enda trekke meg, han sa det var forståelig om jeg ikke turde. Men kjipt å la det gå. Kjenner ikke at jeg har veldig lyst å møte han (men det kommer neppe til å skje, komme til å være usikker uansett hvem jeg møter). Skal jeg vente på at jeg føler meg helt trygg og har 100% lyst kan jeg vente for alltid...

Det jeg er REDD for er at det skal bli ubehagelig og at han er ikke i nærheten av hva jeg ønsker meg utseendemessig :sjenert:

Hva skal jeg gjøre? :tristbla: Er det vanlig å føle seg SÅ usikker? Hadde følt meg tryggere om jeg hadde flere bilder... Kun 2 stk, hva om de er blinkskudd og 5 år gamle!?

Sorry hvis dette var rotete, men er superstressa nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde venta til jeg hadde fått sett nye bilder av han..eventuelt på skype eller webcam.. og pratet med han på tlf.

• Liker 1
Skrevet

hvor gammel er du, og hvor gammel er han?

Hvor mange venner har han på facebook? Kun 2 bilder virker litt skummelt...

Skrevet

Han er 26, jeg er 23.

Han har rundt 200 venner på Facebook. Har som sagt skrevet veldig mange og lange brev, han virker veldig oppegående og skikkelig. Mistenker han ikke for å lyve, men...

Og ikke for å skryte, men jeg har et bra utseende selv og tenker at hvis han er virkelig stygg har han vel selvinnsikt til å la være å møte en som er mye penere (dette hørtes fjortis ut, men håper dere skjønner!). Det er jo han det er flaut for hvis han ser ut som et troll...:P

Skrevet

Har du skikkelig kalde føtter; raggsokker pleier å hjelpe hver gang. ;)

• Liker 2
Skrevet

Og ikke for å skryte, men jeg har et bra utseende selv og tenker at hvis han er virkelig stygg har han vel selvinnsikt til å la være å møte en som er mye penere (dette hørtes fjortis ut, men håper dere skjønner!). Det er jo han det er flaut for hvis han ser ut som et troll...:P

Det er vel ingen vits i å spørre deg om det er de indre eller ytre verdiene som er viktigst...?

• Liker 2
Skrevet

Nå googlet jeg han og fant nettsiden til jobben hans:p Han så ok ut på bildet der:p

Og ja, jeg har sjekket skattelistene og sånn, for å sjekke alderen:p

LITT betrygga nå.

Han sa selv at han var veldig inaktiv på face, og det er nok grunnen til bare 2 bilder...

Skrevet

Det er vel ingen vits i å spørre deg om det er de indre eller ytre verdiene som er viktigst...?

De indre er viktigst, men de ytre er viktige.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er heller ikke så aktiv på FB, så bildene som ligger der er stort sett bilder som andre har lagt ut av meg. Ville ikke tatt det så tungt.

Jeg har møtt to menn fra nettet, og begge gangene ble jeg positivt overrasket over utseendet. Mulig fordi jeg allerede hadde kjent dem så godt at de hadde sluppet unna med det meste. :gjeiper: Men uansett, bilder vil aldri kunne gi rett inntrykk. En gang må du møte ham dersom det skal bli noe mer enn ett nettforhold, og da er det like greit å hoppe i det. Er han ikke som forventet, så sier du det til ham. Han er sikkert like nervøs, og sjansen for at han ikke liker deg er jo også der.

Ønsker deg lykke til :klemmer:

Skrevet

De indre er viktigst, men de ytre er viktige.

Synes det er et godt svar.

Skrevet

Bilder skal man ikke stole på uansett.

Han jeg dater nå møtte jeg via nettet, fikk se veldig få bilder av han, alle var litt på avstand m solbriller etc. Jeg googlet og selvsagt og bildet av han på jobben sine side var katastofe. Jeg likte så godt tonen oss i mellom og gikk på daten med mildt sagt lave forventninger.

Nå kan vi vel snart kalle oss kjærester :D

Ikke alle er like fotogene, et levende smil og deilig vesen kommer ikke frem på bilder.

Du lover han heller ingen ting ved et slikt møte. Det er og litt viktig å få med. Husker jeg og var piss nervøs første date fra nettmøte, men det var helt greit etterpå selv om det ikke var noe klaff.

Du har vel møtt han alt nå, men om du trakk deg og utsatte det, så lykke til neste gang.

Skrevet

Jeg dro på daten :sjenert:

Herregud, jeg var stresset på forhånd, litt samme følelsen som før et jobbintervju. Du vet det ikke er farlig og det ikke er krise om det går dårlig, men det er litt skummelt likevel:p

Jeg er positivt overassket:) Han så slett ikke ille ut, og var kjekk og omgjengelig. Vi var på kino da, men snakket en halvtime før og litt etter filmen.

Med mindre han har en helt annen oppfatning enn meg møtes vi nok igjen:)

TS

Skrevet

Jeg dro på daten :sjenert:

Herregud, jeg var stresset på forhånd, litt samme følelsen som før et jobbintervju. Du vet det ikke er farlig og det ikke er krise om det går dårlig, men det er litt skummelt likevel:p

Jeg er positivt overassket:) Han så slett ikke ille ut, og var kjekk og omgjengelig. Vi var på kino da, men snakket en halvtime før og litt etter filmen.

Med mindre han har en helt annen oppfatning enn meg møtes vi nok igjen:)

TS

Høres ut som en flott start :yvonne:

Skrevet

Høres ut som en flott start :yvonne:

Ja :)

Jeg har ikke store forventninger enda, tør ikke håpe eller planlegge noe, er jo bare en forsiktig start.

For alt jeg vet dater han 10 andre samtidig, bare er ute etter flørt, eller verst av alt; har dame :fnise: Hører jo så mye rart om gutter fra nettet! Men vi får se :)

Oppfordrer dere andre nettdatere der ute til å bare hoppe i det. Når jeg tør (og jeg er supersjenert med gutter, tro meg!), tør dere også ;)

Glad jeg gjorde det, en fin mestringsopplevelse på det sosiale planet om ikke annet!

Skrevet

Hva i all verden har antall venner på facebook med noenting å gjøre? Hvorfor er det skummelt at noen ikke gidder å legge ut bilder av seg selv fra alle vinkler på facebook?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...