Gå til innhold

Hvis jeg trener magen hardt i 4 uker + intervaller 3 ggr. i uken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lite fett paa magen, men har fremdeles bittelitt som skal bort. De ovre magemusklene synes allerede naar jeg strammer magen. Jeg onsker mer definerte muskler paa magen, og lurer paa hva jeg kan forvente meg paa 4 uker. Jeg er klar over at alt tar tid, og jeg kommer selvfolgelig til aa fortsette med styrketreningen etter disse 4 ukene ogsaa - men hva kan jeg forvente meg? Selvfolgelig ikke bodybuilder-mage, hvilket heller ikke er noe maal, men vil jeg ha en antydning til sixpack?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte aa skrive at jeg er jente!

Skrevet

*dytter*

Skrevet

Det spørs hvor flink du er med kosthold.

Å trene magen 4ggr i uken, vil ikke hjelpe om kostholdet ikke er optimalt.

Du må ned i fettprosenten.

Skrevet

Høres jo ut som at du har et godt utgangspunkt, men kosthold er også viktig. Og om du er relativt sterk i magen fra før, har kondisjonstrening mest effekt for å få bort fettet over musklene. Men det er jo bare å prøve og se i fire uker. Om det ikke funker så prøver du noe annet?

Skrevet

Du kan bulke magemusklene så mye du vil, men til syvende og sist vil de ikke komme frem om ikke fettprosenten går ned...jeg trener aldri mage, men trener kardio daglig, og først da fettprosenten min ble lav nok poppet magemusklene frem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...