Christian_S Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 (endret) Hei, Jeg har kjøpt meg et par nye støvletter. Strengt tatt er disse egentlig damemodeller, men når buksenene er utenpå/over synes jeg at de ser såpass røffe ut at de like gjerne kunne vært en herremodell. Spørsmålet er hvor vidt det ville være ok å ha støvlettene utenpå buksen? Dette er det ene paret: http://farm7.static.flickr.com/6196/6135844045_52441de8b9_m.jpg Dette er det andre paret: http://content.www.bianco.dk/uploads/b_productcolour/31-45272-10_350x330.gif Img-tagger fjernet, ninuska_, moderator Endret 11. september 2011 av ninuska_
katinkatinka Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Likner veldig på ridestøvler? Syntes de var litt for røffe til å være damemodeller, men det kommer heeelt an på hva du kombinerer de med. Kanskje er de drittlekre til deg
Gjest Badabing Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Klart nei! Hadde det vært en lav modell, hadde det vært greit, men så høye? Nei. 2
kills Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Jeg ville ikke anbefalt å bruke så høye støvletter utenpå.
Christian_S Skrevet 13. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2011 (endret) Nei, jeg er jo også en smule skeptisk. Det var også derfor jeg spurte om råd. Samtidig tenkte jeg også at det kanskje ikke var så lett å uttale seg uten å se det først, så derfor har jeg tatt et par bilder: Endret 13. september 2011 av Christian_S
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #10 Skrevet 13. september 2011 Om du trives med dem så hvorfor ikke? Jeg har forøvrig støvlettene i første linken selv og er veldig fornøyd med dem. Er dame, da.
jolie Skrevet 13. september 2011 #12 Skrevet 13. september 2011 De øverste - sure. Men da kunne du i grunnen bare kjøpt en lav herremodell siden du drar buksa over likevel. De nederste - nei. Sorry, men de blir for damehøye på deg. Maskulin stil på støvletten, men altså for høye til en mann. 2
Christian_S Skrevet 14. september 2011 Forfatter #13 Skrevet 14. september 2011 Takk for svar. Det er jo litt synd at man føler man ikke kan gå med hva man vil. (Dvs, det er vel kanskje jeg som ikke har nok selvtillit til å gjøre det). Men slik er nå engang verden...
Gjest redstar Skrevet 14. september 2011 #14 Skrevet 14. september 2011 Jeg synes du bør gå med det du føler deg vel i og kjøre din egen stil:) Jeg selv hadde ikke valgt dette til en mann/gutt, men det er bare min mening:)
Gjest Tigress Skrevet 15. september 2011 #15 Skrevet 15. september 2011 Eg synest ikkje høge ridestøvlar passar om ein ikkje sit på ein hest. Eg synest Mr. Darcy ser rett bra ut i sine, men på gata, nei. Dei øvste er jo ok, men under buksa er det jo berre å kjøpe eit par låge herrestøvlar i staden.
Shinana Skrevet 15. september 2011 #16 Skrevet 15. september 2011 Går vel greit det? Synes de ser bra ut på deg så her må du bare kjøre på!
Christian_S Skrevet 17. september 2011 Forfatter #17 Skrevet 17. september 2011 Eg synest ikkje høge ridestøvlar passar om ein ikkje sit på ein hest. Eg synest Mr. Darcy ser rett bra ut i sine, men på gata, nei. Har ikke ridestøvler en annen og ganske karakteristisk form? Eller er det slik at alle støvletter med høyt skaft (og lave hæler) betegnes som ridestøvler? Dei øvste er jo ok, men under buksa er det jo berre å kjøpe eit par låge herrestøvlar i staden. Det er samme paret på begge bildene... Joda, visst kunne jeg kjøpt lave herrestøvler, men helt ærlig så synes jeg det er mye kjedelig der ute. I går fikk jeg det andre paret: Jeg likte dem!
FantasDick Skrevet 17. september 2011 #18 Skrevet 17. september 2011 Hm! Jeg må innrømme at det ser litt spesielt ut med høye støvletter på en mann, men jeg synes egentlig det ser helt ok ut! Jeg synes helt klart at du kan gå med dem - ser ut som at du liker det!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #19 Skrevet 17. september 2011 Det ser unektelig litt homofilt ut, og det er det ingenting galt i. Kommer an på hva du vil utstråle. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #20 Skrevet 17. september 2011 Synes i så fall at det å best ut til de sorte buksene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå