Gå til innhold

Vibratoren har klamydia!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om bare vann, såpe og evt. "antibak" tar knekken på klamydian til vibratoren min? :rodme:

Trenger heller ikke flere leksjoner om beskyttelse ved sex, jeg var sprengkåt og stein hakke dum!

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Vask den godt med såpe og vann, og dynk den i vibratorrens. Det burde ta knekken på bakteriene.

Skrevet

Sett den på en antibiotikakur du ;-)

-Domino

Skrevet

Kast den. Det skulle ikke være nødvendig å poste her inne.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

hahahhahaa.... jeg erke så erfaren med leketøy, men jeg har aldri i livet tenkt på / visst at sexleketøyet kan ha en kjønnssykdom :skratte:

meeen, de bakteriene som evt kommer på leketøyet dør vel relativt fort vil jeg regne med, men man skal jo være flink til å rense / vaske dem uansett kjønnssykdom eller ei!

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Gjest Høne Pøne
Skrevet

hva med å kaste den, og kjøpe ny......?

• Liker 1
Skrevet

De selger vibratorrens på kondomeriet:p Takk for dette innlegget. You made my day :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

hahahhahaa.... jeg erke så erfaren med leketøy, men jeg har aldri i livet tenkt på / visst at sexleketøyet kan ha en kjønnssykdom :skratte:

meeen, de bakteriene som evt kommer på leketøyet dør vel relativt fort vil jeg regne med, men man skal jo være flink til å rense / vaske dem uansett kjønnssykdom eller ei!

Snakket med en lege om dette en gang, og hun mente man kunne bli smittet via leketøy.

Mulig jeg hadde kastet den..

Skrevet

Skjedde ikke det ombord på et marinefartøy og det ble avisoppslag om det?

Herregud! Vidunderlig historie. Haha :legrine:

• Liker 1
Skrevet

Skjedde ikke det ombord på et marinefartøy og det ble avisoppslag om det?

Fiskebåt. Kapteinen tjuvlånte maskinistens Barbara.

Skrevet

kjøp ny, men rens den skikkelig først. fordi en uteligger kan ta den og da får han/hun klamydia

Skrevet

Vaske, rens og desinfiser, og la den derefter stå i tre-fire dager. Bakteriene må ha et vekstmedium for å overleve. Chlamydia Trachomatis kan ikke produsere eget "drivstoff" (ATP), og overlever derfor ikke lenge udenfor vertscellene.

Skrevet

Kast den, for f***

Skrevet (endret)

Jeg har lest at tomatsaus er veldig bra til å ta knekken på bakterier og dritt, og har en venninne som innimellom lar lekene sine stå i en boks tomatbønner over natta, for å kvitte seg med eventuelle ekkelheter som kan ha bygd seg opp på dem.

Endret av Yme
Skrevet

Ingen mikroorganismer overlever over tid uden næring og riktig temperatur. Selv har jeg røkt cigaretter jeg fikk av en tuberkulosepasient på isolat, og de trengte ikke mer end noen timers lufting. Det er snart ti år siden, og jeg har ikke fått tuberkulose.

Principielt er det ingen forskjell på å bruke en desinfisert vibrator og å spise av bestikk/tallerkener som har hatt råtten eller muggen mat på seg, når dette er vasket. Man vasker, gjerne med høy temperatur, og eventuelt desinfiserer med bakteriedrepende midler. Blir vibratoren stående med tilgang til luft noen dager, vil bakteriene dø.

At det føles ekkelt, er derimod noe andet. Og har vibratoren din hatt chlamydia, bør du chekke deg selv. Du kan ta en sikker test ca. ti dager efter antatt smittetidspunkt. Hvorledes vet du at det er chlamydiasmitte på vibratoren?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...