AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Noen som vet om bare vann, såpe og evt. "antibak" tar knekken på klamydian til vibratoren min? Trenger heller ikke flere leksjoner om beskyttelse ved sex, jeg var sprengkåt og stein hakke dum!
Gjest Raindrops Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Vask den godt med såpe og vann, og dynk den i vibratorrens. Det burde ta knekken på bakteriene.
Erotisk Flukt Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Sett den på en antibiotikakur du ;-) -Domino
Gjest "gjest" Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Kast den. Det skulle ikke være nødvendig å poste her inne.
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 (endret) hahahhahaa.... jeg erke så erfaren med leketøy, men jeg har aldri i livet tenkt på / visst at sexleketøyet kan ha en kjønnssykdom meeen, de bakteriene som evt kommer på leketøyet dør vel relativt fort vil jeg regne med, men man skal jo være flink til å rense / vaske dem uansett kjønnssykdom eller ei! Endret 11. september 2011 av NozMonster 1
Gjest Høne Pøne Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 hva med å kaste den, og kjøpe ny......? 1
altflyter Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 De selger vibratorrens på kondomeriet:p Takk for dette innlegget. You made my day :gjeiper: 1
Gjest ticket Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 hahahhahaa.... jeg erke så erfaren med leketøy, men jeg har aldri i livet tenkt på / visst at sexleketøyet kan ha en kjønnssykdom meeen, de bakteriene som evt kommer på leketøyet dør vel relativt fort vil jeg regne med, men man skal jo være flink til å rense / vaske dem uansett kjønnssykdom eller ei! Snakket med en lege om dette en gang, og hun mente man kunne bli smittet via leketøy. Mulig jeg hadde kastet den..
billcat Skrevet 11. september 2011 #10 Skrevet 11. september 2011 Det er i alle fall registrert at gonore har smittet gjennom en opplåsbar Barbara. Ellen Kleist og Harald Moi vant til og med Ig-nobelprisen for artikkelen om det. Transmission of Gonorrhea Through an Inflatable Doll 1
Gjest "gjest" Skrevet 11. september 2011 #11 Skrevet 11. september 2011 Det er i alle fall registrert at gonore har smittet gjennom en opplåsbar Barbara. Ellen Kleist og Harald Moi vant til og med Ig-nobelprisen for artikkelen om det. Transmission of Gonorrhea Through an Inflatable Doll Skjedde ikke det ombord på et marinefartøy og det ble avisoppslag om det? 2
ElaineBenes Skrevet 11. september 2011 #12 Skrevet 11. september 2011 Skjedde ikke det ombord på et marinefartøy og det ble avisoppslag om det? Herregud! Vidunderlig historie. Haha 1
billcat Skrevet 11. september 2011 #13 Skrevet 11. september 2011 Skjedde ikke det ombord på et marinefartøy og det ble avisoppslag om det? Fiskebåt. Kapteinen tjuvlånte maskinistens Barbara.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #15 Skrevet 11. september 2011 kjøp ny, men rens den skikkelig først. fordi en uteligger kan ta den og da får han/hun klamydia
Giacomo_P Skrevet 11. september 2011 #16 Skrevet 11. september 2011 Vaske, rens og desinfiser, og la den derefter stå i tre-fire dager. Bakteriene må ha et vekstmedium for å overleve. Chlamydia Trachomatis kan ikke produsere eget "drivstoff" (ATP), og overlever derfor ikke lenge udenfor vertscellene.
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2011 #18 Skrevet 11. september 2011 Snakket med en lege om dette en gang, og hun mente man kunne bli smittet via leketøy. Mulig jeg hadde kastet den.. det er nok litt forskjellige meninger om dette, http://www.ung.no/oss/sexogsamliv/15393.html
Yme Skrevet 11. september 2011 #19 Skrevet 11. september 2011 (endret) Jeg har lest at tomatsaus er veldig bra til å ta knekken på bakterier og dritt, og har en venninne som innimellom lar lekene sine stå i en boks tomatbønner over natta, for å kvitte seg med eventuelle ekkelheter som kan ha bygd seg opp på dem. Endret 11. september 2011 av Yme
Giacomo_P Skrevet 11. september 2011 #20 Skrevet 11. september 2011 Ingen mikroorganismer overlever over tid uden næring og riktig temperatur. Selv har jeg røkt cigaretter jeg fikk av en tuberkulosepasient på isolat, og de trengte ikke mer end noen timers lufting. Det er snart ti år siden, og jeg har ikke fått tuberkulose. Principielt er det ingen forskjell på å bruke en desinfisert vibrator og å spise av bestikk/tallerkener som har hatt råtten eller muggen mat på seg, når dette er vasket. Man vasker, gjerne med høy temperatur, og eventuelt desinfiserer med bakteriedrepende midler. Blir vibratoren stående med tilgang til luft noen dager, vil bakteriene dø. At det føles ekkelt, er derimod noe andet. Og har vibratoren din hatt chlamydia, bør du chekke deg selv. Du kan ta en sikker test ca. ti dager efter antatt smittetidspunkt. Hvorledes vet du at det er chlamydiasmitte på vibratoren? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå