AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 ååååh jeg må få ut frustrasjonen min. Skal levere en øvingsoppgave seneste i kveld, som skal være på 3-5 sider. Men uansett hvor mye jeg vrir hjernen min så får jeg ikke mer enn to sider >.< Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvis jeg ikke får den godkjent, må jeg gjøre den på nytt, men det er ingenting som tilsier at jeg får til å skrive flere sider da. BAH!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Utdyp mer, få inn flere poenger osv.. Kommer jo litt an på hva oppgaven er om. Skriv en lengre innledning? Avsluning? (og om man er i beit kan man skifte alle punktum og komma itl en skriftstørrelse større. Da blir oppgaven lengre - men den metoden plusser ikke på en hel side når du har så lite i utgangspunktet.)
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 En avslutning var ikke dumt. Nå har jeg klart nesten 2,5 sider, så hvis jeg skriver en avslutning og hiver inn et bilde så får jeg kanskje 3 sider :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå