AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Jeg trenger kjøreseddel for å begynne å kjøre buss. Fikk beskjed om at det kunne jeg ikke fordi det lå en sak inne på meg. Men det er ikke tatt ut tiltale eller noe på meg. Jeg har før søkt om politiattest og den var uten anmerkninger tiltross for at denne "saken" ligger inne. Saken har ligget inne i over ett år uten at jeg har hørt noe som helst. Er det lov å nekte meg kjøreseddel på denne bakgrunnen? Trodde man var uskyldig til det motsatte er bevist? Og det er jo ikke engang tatt ut tiltale, kun opprettet en sak. Og denne saken har ingenting med det å kjøre buss. (ikke tyveri/underslag eller noe sånt) Noen som kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Hvis du har en sak så går jeg ut fra at du har fått papirer på dette og må ta kontakt med politiet og spørre om hvorfor ikke saken snart er ferdig etterforsket slik at de kan komme med en tiltale eller henleggelse, du må også si at du får problemer i arbeidslivet så lenge saken står åpen. Hjelper ikke dette så må du ta kontakt med advokat som kan hjelpe deg, sjekk om det er gratis advokathjelp på biblioteket der du bor. Flere og flere advokater gjør dette på "turnus" i flere kommuner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå