Gå til innhold

Anbefal meg noen vaginakuler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter fødsel så har jeg altså blitt ganske slapp og vid der nede. Sex blir mer og mer sjeldent og kjedelig.

Er kommet i overgangsalder så det hjelper nok ikke det heller.

Har aldri brukt vaginakuler før, så aner ikke noe om de. Så dere som har litt mer erfaring kan dere anbefale meg noen vaginakuler? Er lei av å være slapp og kjip der nede, samt at nys og latterkuler kan lett bli..... uheldig. :(

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har disse stor med tråd fra Fun factory og disse helt enkle.

Nå har jeg helt motsatt problem av deg. Jeg har ikke født, og sliter med å få dem ut igjen. Det hjelper ikke å slappe av og jeg må "grave dem ut", noen ganger også stikk en finger inn i anus for å dytte.

Uansett. Jeg ville startet med de litt større fra Fun factory. De holder seg godt på plass, og det er noen lodd inni dem som beveger seg når man går rundt. Man kjenner at vaginamusklene jobber, og de er lette å trekke ut når man har tråden å dra i.

De andre vaginakulene er mye mindre, og man må visstnok jobbe mer for å holde dem på plass. De skal visstnok falle ut når man slapper av (noe som ikke skjer meg...), og egner seg nok bedre for "viderekommende".

• Liker 1
Skrevet

Jeg har disse stor med tråd fra Fun factory og disse helt enkle.

Nå har jeg helt motsatt problem av deg. Jeg har ikke født, og sliter med å få dem ut igjen. Det hjelper ikke å slappe av og jeg må "grave dem ut", noen ganger også stikk en finger inn i anus for å dytte.

Uansett. Jeg ville startet med de litt større fra Fun factory. De holder seg godt på plass, og det er noen lodd inni dem som beveger seg når man går rundt. Man kjenner at vaginamusklene jobber, og de er lette å trekke ut når man har tråden å dra i.

De andre vaginakulene er mye mindre, og man må visstnok jobbe mer for å holde dem på plass. De skal visstnok falle ut når man slapper av (noe som ikke skjer meg...), og egner seg nok bedre for "viderekommende".

Du kunne jo ha trent på å "presse ut" kulene? Får du kontroll på den bevegelsen i tillegg til "oppstrammingsmuskelen", tenk på dei tingene du kan gjere med ein penis ;)

Til TS:

Eg syntes fun factory sine er aaaaalt for store til trening, dei er artige, men ikkje effektive til trening. Eg ville gått for dei enkle, slik som dei AB anbefalte :) Og hugs! dei skal ikkje langt inn, berre rett innenfor, slik at du virkelig må knipe for å holde dei på plass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...