AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Hva kan jeg gjøre for å unngå å få dette søtsuget? For øyeblikket vil det nok bli trøstespising dersom jeg tar det siden jeg er ganske sliten. Men jeg burde overhodet ikke ta det av private, helsemessige årsaker.. Noen tips til å forholde meg sterk?
Moscato Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Finn på noe annet enn å sitte på internett og kjenne etter hvor lyst du har på sjokolade. Husarbeid, en liten treningsøkt, gå tur eventuelt med hunden (i motsatt retning av bensinstasjonen/butikken).
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Har allerede gjort en del husarbeid i dag. Men, jo. Såklart kan jeg settte meg et annet sted enn ved dataen. Ikke at jeg skjønner at det kommer til å hjelpe..
Spøkelse Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Drikk vann, spis en frukt, spis en brødskive med fint pålegg, drikk en kopp kaffe. Tenk også at du tar et valg når du velger å ikke spise sjokoladen, og det gjør det enklere neste gang Om du har faktiske helsemessig årsaker som sier at du ikke bør gjøre det burde jo også bidra som en veldig god grunn til å holde seg unna.
Moscato Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Altså, poenget mitt var at du ikke skulle sitte i ro og kjenne på søtsuget. Om du sitter ved dataen, med en god bok, med kontorarbeid eller andre ting er egentlig fullstendig likegyldig. Du må gjøre noe som tar tankene bort fra søtsuget, og det beste/enkleste er da å holde seg i aktivitet. Det å spille et spill kan også fungere, men det vet du best selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå