AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Har dere onoen gang opplevd at sexen blir FOR deilig? At det blir..for mye liksom? Det er så deilig at du må ta en pause for å klare å fortsette, fordi det er så uutholdelig deilig? Blir helt overveldet av alt. Jeg begynner å lure på om det bare er meg..og om jeg er skikkelig unormal? Har btw aldri kommet med en partner heller, om det skulle ha noe å si i denne sammenheng. Hilsen jente 20år.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Jepp.. har akkurat det samme "problemet" her. Jeg har aldri klart å komme sammen med en partner, men jeg må av og til bare ta den pausen fordi jeg ikke klarer ettersom det er alt for godt! Partneren min forstår seg ikke på meg i det hele tatt
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Åh, så godtå høre at jeg ikke er den eneste som har det slik. Selvom det virkelig er skikkelig irriterende! Noen som vet hva man gjøre med dette? Eller hvorfor det skjer? ts
Lillevims Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Du kan jo gi beskjed til ham? tror neppe han blir skuffet dersom du sier du kunne tenkt deg en liten pause fordi du faktisk synest ting er alt for godt det funker hvertfall for meg å typen når ting blir litt vel intenst
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Du kan jo gi beskjed til ham? tror neppe han blir skuffet dersom du sier du kunne tenkt deg en liten pause fordi du faktisk synest ting er alt for godt det funker hvertfall for meg å typen når ting blir litt vel intenst Pleier å si ifra til han når det blir alt for mye. Han tar det bare som et kjempestort kompliment at jeg synes det blir for deilig å ha sex med han etterhvert :gjeiper: Så da slapper vi litt begge to før vi fortsetter. Men det er fortsatt veldig irriterende at det skjer, jeg vil jo ikke stoppe! Jeg har tenkt noen ganger at jeg føler det slik fordi jeg er på vei mot en orgasme eller noe. Har som sagt aldri fått det under sex før, og vet derfor ikke hvordan det ville føles ut for meg om det var en påbegynnende orgasme. En løsning kan jo være å bare fortsette med sexen, selvom det nesten er uutholdelig, men det er litt vanskelig når jeg midt oppi situasjonen. Er jo så deilig at jeg nesten bli...sliten av følelsen fordi den er så overveldene. ts
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Tror nok det er et triks å fortsette. Skal ikke se vekk i fra at du er ganske nær å komme
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 Jeg har det også akkurat sånn! Hah, har alltid trodd jeg var alene. Vi pleier å ta pause når jeg må, men da har jeg jo mista den intense deiligheten.
Lillevims Skrevet 11. september 2011 #9 Skrevet 11. september 2011 Hehe, menn er ganske like på det området tror jeg;) dersom du er usikker på om du har fått orgasme eller ikke så er det jo en fordel å utforske ting litt på egenhånd da:) Desto mer du kjenner kroppen din desto lettere vil det bli å forstå hvorfor du føler som du gjør når du er med en partner. Et lite tips er å ta ting veldig rolig til å begynne med hvor alt fokuset er på deg. Han kan gi deg oralsex og så kan du prøve og komme slik før dere fortsetter som vanlig. Det er som regel mye lettere å komme med en partner når man først har komt en gang;) Eller så vil jeg råde deg til å bare fortsette selv om det føles for godt, for dersom du klarer å slappe av så vil du nok klare og komme til slutt. Den intense følelsen er en god indikator på nettopp det Jeg har det samme problemet selv ser du, men dog bare når jeg har komt et par ganger for da er alt veldig følsomt
nybegynneren Skrevet 11. september 2011 #10 Skrevet 11. september 2011 Når det er så deilig så du føler du må stoppe er jeg ganske sikker på at dette er like før orgasme.så ikke stopp,kjør på! Hvis du ikke vet om du har hatt orgasme eller ei har du aldri hatt det,var det noen som sa til meg engang..Det stemmer nok ja...Når du kommer,så VET du.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #11 Skrevet 11. september 2011 Hehe, menn er ganske like på det området tror jeg;) dersom du er usikker på om du har fått orgasme eller ikke så er det jo en fordel å utforske ting litt på egenhånd da:) Desto mer du kjenner kroppen din desto lettere vil det bli å forstå hvorfor du føler som du gjør når du er med en partner. Joda, jeg har klarer å komme på egenhånd. Men det er klitorisorgasme. Så vetikke hvordan en påbegynnende vaginalorgasme vil føles. Litt vanskelig å få til det på egenhånd, hehehe. Når det er så deilig så du føler du må stoppe er jeg ganske sikker på at dette er like før orgasme.så ikke stopp,kjør på! Dette er jo faktisk gode nyheter! Og jeg som trodde det var noe gærent med meg fordi jeg ikke klarte å ha sex uten pauser. Vet det kommer til å bli veldig vanskelig, men får bare prøve å "holde ut." Om det er slik du tror, så kommer det jo bare noe positivt ut av det. Veldig veldig positivt også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå