Gå til innhold

Hvordan gå frem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Singel som jeg er, er jeg absolutt livredd for å date. De siste 4 1 1/2 årene har jeg vært i et forhold, fra jeg var 16 til jeg ble 20. Føler jeg har gått glipp av "hvordan date" timene :sukk:

Hvordan liker dere menn det?

Er det stas når jentene tar hintet og det første steget, eller liker dere at dere som menn skal ta det første steget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mitt tips er at du kler deg og opptrer feminint. Resten overlater du til mannen. Om du er interessert i mannen, så viser du dette. Vær interessert i det han har å si og gi ham komplimenter (alle liker dette, uansett kjønn). Ikke kom inn på tunge tema, men hold deg til det hverdagslige - gjerne sex og samliv.

De mest slitsomme datene jeg har vært på har vært damer som prøver å være like tøff som meg.

Hvordan skal man da komme videre, dersom hun i tillegg ikke tar initiativ? Det er også vanskelig å gi slike damer komplimenter.

Endret av Alfred
Skrevet

Singel som jeg er, er jeg absolutt livredd for å date. De siste 4 1 1/2 årene har jeg vært i et forhold, fra jeg var 16 til jeg ble 20. Føler jeg har gått glipp av "hvordan date" timene :sukk:

Er det stas når jentene tar hintet og det første steget, eller liker dere at dere som menn skal ta det første steget?

Hvem som tar initiativet kan vel variere fra gang til gang, det er ikke så nøye. Dating er ikke så skummelt som alle skal ha det til, ikke legg for mye i det ved første date. Vær deg selv og gå på date med et åpent sinn. Om det er noe kjemi der kommer praten til å gå lett og nervøsiteten forsvinner ganske fort. Om det ikke er noen god match er det bare å takke for seg på en hyggelig måte og gå....

• Liker 1
Skrevet

Det er jo alltid stas å bli lagt merke til. Jeg vet at det er noen menn som er veldig konservative når det gjelder sjekking og at de friker ut hvis jenta sier hei først, men jeg driter i hvem som tar det første steget og syns egentlig det er tøft når en jente tar det første steget for det skjer ikke så veldig ofte :)

Hvis du treffer en fyr som mister interessen bare fordi du sa hei først så er han vel ikke noe å samle på? :klo:

Skrevet

Hvis du treffer en fyr som mister interessen bare fordi du sa hei først så er han vel ikke noe å samle på? :klo:

Et svært godt poeng :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...