AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Hei. Jeg trenger snart en ny foundation og trenger dermed noen anbefalinger. Det vil være et stort pluss hvis dere ikke fikk urenheter av den. Kan godt være både flytende og mineral...
Maria M Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Anbefaler " maxfactor miracle tough". Den både dekker bra, og har heller aldri opplevd ar jeg har fått uren hud av den. Men jeg fikk også anbefalt fundation fra MAC, og har brukt den i ca en månde nå. Men jeg merker at den er mye fetere
Paine Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Min favoritt er Estee Lauder DoubleWear Stay-in-place foundation. God dekkevne, og jeg har ihvertfall ikke fått noen urenheter av den enda. Liker også MAC Mineralize Satinfinish, men den dekker mindre og er nesten som en tinted moisturizer. Men den gir veldig fin glød!
Honesty Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Lancome Teint Miracle av flytende (evt. Kanebo Sensai Liquid), og Jane Iredale Purepressed Base av mineralbaserte produkter.
Envy Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Anbefaler " maxfactor miracle tough". Den både dekker bra, og har heller aldri opplevd ar jeg har fått uren hud av den. Den er god ja!
BeautyFuzz Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 Chanel Vitalumiere Aqua Nars Sheer Glow
ara Skrevet 11. september 2011 #9 Skrevet 11. september 2011 Jeg anbefaler MaxFactor Experience. Den er lett slik at man slipper den "maskefølelsen" i ansiktet, den er rimelig i pris og jeg har aldri fått urenheter i huden av den!
Gjest Varpunen Skrevet 11. september 2011 #10 Skrevet 11. september 2011 Jeg anbefaler MaxFactor Experience. Den er lett slik at man slipper den "maskefølelsen" i ansiktet, den er rimelig i pris og jeg har aldri fått urenheter i huden av den! Enig 1
ballong Skrevet 11. september 2011 #12 Skrevet 11. september 2011 Glo minerals pressed base foundation! Elsker den! Syntes den er mye bedre enn i.d, er lettere på huden. 2
Tillie Skrevet 11. september 2011 #13 Skrevet 11. september 2011 Clinique - bruker flytende foundation kombinert med kompakt pudder. Jeg er fornøyd med den, men skal straks til hudpleier, så får se om jeg får en annen anbefaling der.
smilefjeset Skrevet 11. september 2011 #14 Skrevet 11. september 2011 Jeg har hørt at Dior sin flytende foundation skal være veldig bra. Skal kjøpe den selv ihvertfall 1
Honesty Skrevet 12. september 2011 #15 Skrevet 12. september 2011 Jeg har hørt at Dior sin flytende foundation skal være veldig bra. Skal kjøpe den selv ihvertfall Du bør helst finne ut hvilken det er snakk om; jeg kommer på fire ulike flytende foundationer fra Dior, og de er beregnet på ulike hudtyper/tilstander.
casting Skrevet 12. september 2011 #16 Skrevet 12. september 2011 Guerlain Parure Aqua. Utrolig god, jevn og drøy, fargen er utrolig naturlig, og den kjennes lett på huden.
hilli Skrevet 12. september 2011 #17 Skrevet 12. september 2011 Max Factor har så dårlig fargevalg syns jeg, ingen som passer min hudtone (veldig lys med gulskjær). Jeg trenger foundation som dekker godt og liker La Roche Posay - god dekkevne uten maskefjes og farge som passer, til tross for dårlig utvalg. Shu Uemura er veldig bra, men vanskelig å få tak i. Liker også Glo Minerals pressed base noen dager, men foretrekker vanligvis flytende foundation. Har også hørt at Chanel Vitalumiere skal være bra, men har ikke prøvd den ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå