-littleme- Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Hei. Hvem her inne har tatovering og hvor på kroppen har dere plassert den/de? Hvis dere vil, kan dere også fortelle oss om den har noen spesiell mening. =) Personlig har jeg ingen tatoveringer, men har vært utrolig facinert av dem siden jeg begynte å se på LA Ink og Miami Ink.
Sissan9 Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Jeg har to. Plassert slik at de ikke syns hvis jeg ikke ønsker det. Begge (eller egentlig alle tre - har en coverup, dvs to oppå hverandre) er tatt i perioder i livet som har merket meg, men bare den siste har en spesiell personlig mening. De andre er valgt fra datidens tattoo-kataloger (var helt vanlig for 10-15 år siden). Angret på den første etter en tid, fordi den var for liten, og fordi den var veldig preget av tiden den var tatt i. Skal du ha tatovering, vil jeg anbefale deg å finne et personlig uttrykk. Det som er fint nå, er ikke nødvendigvis det om 10 år, men har du en tanke bak vil den holde seg. Se på alle rosene fra 20 år siden, tribalsene fra 10 år tilbake, og dagens stjerner... For meg ble det coverup, og da er du ikke lenger så fri til hva du kan gjøre. Og cover up på beksvarte tribals f.eks. er svært vanskelig.
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 (endret) jeg har en på leggen- en som har betydning, men jeg vil ikke legge ut som det her en på skulderbladet- et utnitt av "skapelsen av adam" som har en sterk betydning og en lang historie for meg. det betyr bla a. starten på ett nyt liv for meg. og en half sleeve på armen med et portrett av bestemoren min som jeg føler sterkt hver dag, med grønnsaker rundt og nedover armen. fordi hun var bonde og utpå åkeren hadde hun laget en stooor grønnsakshage til meg som jeg elsket å luke i hver gang jeg var på besøk der. når jeg tenker på bestemor, så savner jeg henne sååå fælt og grønnsakshagen min! Endret 11. september 2011 av NozMonster 1
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 (endret) Jeg har ett trollkors på høyre underarm. Min lenke Endret 11. september 2011 av Hikken
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 og en half sleeve på armen med et portrett av bestemoren min som jeg føler sterkt hver dag, med grønnsaker rundt og nedover armen. fordi hun var bonde og utpå åkeren hadde hun laget en stooor grønnsakshage til meg som jeg elsket å luke i hver gang jeg var på besøk der. når jeg tenker på bestemor, så savner jeg henne sååå fælt og grønnsakshagen min! Du tuller nå? 3
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Du tuller nå? neeei? åffer skulle jeg det? 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 neeei? åffer skulle jeg det? Fordi det høres ut som tull. Tattovering av bestemor med masse grønnsaker rundt seg? Jaja... 1
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 Fordi det høres ut som tull. Tattovering av bestemor med masse grønnsaker rundt seg? Jaja... hohooo...du kan tro hva du vil jeg skal gjøre den helt ferdig 27. sep, så jeg kan legge ut bilde da, så du kanskje skifter mening 4
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2011 #9 Skrevet 11. september 2011 hohooo...du kan tro hva du vil jeg skal gjøre den helt ferdig 27. sep, så jeg kan legge ut bilde da, så du kanskje skifter mening Jeg vil veldig gjerne se 2
smalls Skrevet 11. september 2011 #10 Skrevet 11. september 2011 Jeg har en pinup dame nede på leggen, noen stjerner på magen som jeg tok da var 17. ikke særlig gjennomtenkt, men de er helt greie. Jeg hadde nok ikke tatt de i dag for å si det sånn. Alle har forskjellig meninger. Jeg bryr meg helt ærlig ikke om noen mener tatoveringer er blodharry 2
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2011 #11 Skrevet 11. september 2011 Alle har forskjellig meninger. Jeg bryr meg helt ærlig ikke om noen mener tatoveringer er blodharry Gratulerer! Du har forstått hva fenomenet "meningsutvekslinger" går ut på, min venn. 1
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2011 #12 Skrevet 11. september 2011 hva gjør du enkli her i denne tråden Margareth ? jeg tolket det jaffal som at denne tråden var rettet til dem som likte tatoveringer, ikke at vi skulle kritisere dem? 2
Vulpes Skrevet 11. september 2011 #13 Skrevet 11. september 2011 NozMonster, neimen! Er det du som har den tattisen ja Har sett bilde av den på Facebook, og husker den godt siden det sto at det skulle komme grønnsaksbakgrunn etter hvert. (Så AnonymBruker, du får bite i det sure eplet å innse at du tok feil, for NozMonster kødder ikke nei ) Jeg har en tatovering selv, en møll øverst på ryggen. Er utrolig fornøyd med den, og har fått mange komplimenter, siden den er såpass detaljert og virkelighetstro. Og det er en historie bak men den er personlig Margareth: Du tar feil om du mener at alle en dag vil oppdage selv hvor harry det er med tatoveringer og angre. Noen vil sikkert angre, men mange er fornøyde med tatoveringene sine resten av livet. Folk er forskjellige, det må man bare respektere. Tatoveringer er på mange måter en måte å uttrykke seg på ja, det stemmer i hvert fall i mitt tilfelle. Men jeg ser ikke problemet i at mange andre også har tatoveringer. Jeg tok ikke tatovering i seg selv for å skille meg ut, jeg synes derimot at motivet jeg har skiller seg ut og er personlig for meg. Altså: tatovering er vanlig, motivene er personlige - som regel Når det gjelder å forandre syn på ting som betydde mye i yngre år er det en del ting her i livet som aldri vil endre seg. Mye av det som betyr mye for meg i dag vil fortsette å bety mye for meg om 60 år. Man endrer ikke hele seg bare fordi man blir eldre, selv om man så klart alltid utvikler seg og forandrer litt ståsteder, tankemåter og synspunkter. Det er klart. Jeg bryr meg ikke om at noen ikke liker tatoveringer, virkelig ikke Men jeg skjønner ikke hvorfor noen har så stort behov for å fortelle folk at de kommer til å innse hvor harry det er til slutt? 2
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2011 #14 Skrevet 11. september 2011 jeg har en på leggen- en som har betydning, men jeg vil ikke legge ut som det her en på skulderbladet- et utnitt av "skapelsen av adam" som har en sterk betydning og en lang historie for meg. det betyr bla a. starten på ett nyt liv for meg. og en half sleeve på armen med et portrett av bestemoren min som jeg føler sterkt hver dag, med grønnsaker rundt og nedover armen. fordi hun var bonde og utpå åkeren hadde hun laget en stooor grønnsakshage til meg som jeg elsket å luke i hver gang jeg var på besøk der. når jeg tenker på bestemor, så savner jeg henne sååå fælt og grønnsakshagen min! Kanjeg spørre hvorfor du tok den tatoveringen med hendene?
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2011 #15 Skrevet 11. september 2011 Jeg blir så nysgjerrig bak meningene på folks tatoveringer jeg, fy da Hikken
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2011 #16 Skrevet 11. september 2011 hva gjør du enkli her i denne tråden Margareth ?Hmm...håper at ingen ser mine meninger som kritikk av deres valg, for det er det nemlig ikke. Siden dette er et "diskusjonsforum", uttaler jeg bare mitt lille, enkle syn på det som heter tatoveringer og ser i samme slengen at jeg har glemt å svare på spørsmålet ts stiller: Nei, jeg har ikke tattiser.
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2011 #17 Skrevet 11. september 2011 NozMonster, neimen! Er det du som har den tattisen ja Har sett bilde av den på Facebook, og husker den godt siden det sto at det skulle komme grønnsaksbakgrunn etter hvert. (Så AnonymBruker, du får bite i det sure eplet å innse at du tok feil, for NozMonster kødder ikke nei ) Heheee, vi bruker jo samme tatovør jeg har sett din tatovering på facebooksiden til tatoveringsdamen også
Gjest NozMonster Skrevet 11. september 2011 #18 Skrevet 11. september 2011 Kanjeg spørre hvorfor du tok den tatoveringen med hendene? hmm...det har noe med en tråki fortid, med litt greiere nåtid, så denne tattisen representerer starten på et nytt liv. jeg har fått så mye støtte av familien min, så den representerer også en takk for "en hjelpe hånd" fra dem
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2011 #19 Skrevet 11. september 2011 hmm...det har noe med en tråki fortid, med litt greiere nåtid, så denne tattisen representerer starten på et nytt liv. jeg har fått så mye støtte av familien min, så den representerer også en takk for "en hjelpe hånd" fra dem Ååå noe så fint!
catwar Skrevet 11. september 2011 #20 Skrevet 11. september 2011 Jeg har 6.. Men alle er små og de kan skjules om jeg vil det. Første jeg tok da jeg var 17 var en stjerne i nakken. Så tok jeg fødselsdatoen til sønnen min i romertall på handleddet Kinesisk tegn i nakken (jadda...) U2 på ankelen Fødselsdatoen til datteren min på handleddet Quote fra en U2sang på andre siden av ankelen. Og nå den siste; u2-koffert og autografene til bandmedlem på baksiden av låret. - tatt fra et signert bilde jeg har. Og ja, jeg er fan og kommer alltid til å vere det Ingen av de er noe særlig store. Syns ikke det er fint med trampstamp og tribals.. Har som oftes ikke noe betydning, men det er da min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå