ecathari Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Hei Kjæresten min har blitt forfremmet og fått en stor bonus på jobb :D Så han vil gjerne ta med meg på en weekend til en eller annen storby i Europa, nå i september/oktober. Vi er begge veldig glad i å gå på spa, og jeg elsker å shoppe. Noen som har noen forslag på hvilken by vi bør dra til? På forhånd tusen takk
kissmequick Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Slenger med med på denne, drev akkurat å søkte rundt på det samme
Aviale Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Aner ikke hvordan spatilbudene er der, men jeg slår et slag for Amsterdam Sikkert best om våren/sommeren, men fantastisk romantisk by. Gode shoppingmuligheter, kanalbåttur, sykkelturer og mye mer. Amsterdam har også en veldig bra dyrehage. Amsterdam er den fineste byen jeg har vært i, og selv om jeg ikke har vært i så mange storbyer synes jeg den er mye finere enn feks Praha Har ikke vært der selv, men sett om den på tv, så om Amsterdam ikke passer så tror jeg Budapest er kjempeflott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå