AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Hei! Ja jeg er interessert i 2 gutter! Den ene viser interesse, mens han andre ikke viser fullt så mye. Jeg blir veldig forvirra på han siste. Kan sende meg sms og flørte på byen, men hører ikke en dritt.. Hadde han vært interessert ville han vell tatt noe initiativ til å møte meg?? Lurer fælt på hva jeg egentlig føler... Noen tips?
Svingen Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Hvis jeg hadde følt det slik, hadde jeg sittet på gjerdet og ventet en stund.. Er det ikke en dårlig idè å gå inn i et forhold med et av mannfolka, når du samtidig har tankene på en til? Ta deg tid til å bli sikker på hva du vil. Lykke til
Steinar40 Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Jepp, er du ikke sikker så blir det bare rot.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Okei, ja tror jeg burde vente litt å se ann situasjonen. Men er bare at han som viser interesse for meg kan bli litt utålmodig. Hva burde jeg si til han?? TS
Svingen Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Okei, ja tror jeg burde vente litt å se ann situasjonen. Men er bare at han som viser interesse for meg kan bli litt utålmodig. Hva burde jeg si til han?? TS Ja, om han er så lite interessert at du må "slå til" før han forsvinner, da er det best å la han dra sin kos Ikke si en stavelse til han Det handler nesten litt om å ha såpass respekt for seg selv.. 1
Essi89 Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Hei! Ja jeg er interessert i 2 gutter! Den ene viser interesse, mens han andre ikke viser fullt så mye. Jeg blir veldig forvirra på han siste. Kan sende meg sms og flørte på byen, men hører ikke en dritt.. Hadde han vært interessert ville han vell tatt noe initiativ til å møte meg?? Lurer fælt på hva jeg egentlig føler... Noen tips? Spørsmål: Hvis gutt nr. 2 hadde vist interesse utenom fest, invitert deg på date o.l., hadde du fortsatt vært interessert i han? - og hadde gutt nr. 1 da vært like interessant?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Nei jeg syns gutt nr 2 er mest spennende (sikkert fordi han er så Hard-to-get), men begge er helt fantastiske gutter. Er bare så dritt fordi jeg blir så forvirra av han. Han kan godt være den typen som har mange jente-venner liksom. Men har sendt han en sms og sa at HAN måtte si ifra om han ville bli med på kino eller noe, og det skulle han gjøre. Så da får jeg bare vente og se hva som skjer. Jeg brude jo ikke mase noe mer på han nå? Dere er enige med meg at korta ligger hos han nå? TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå