Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #1 Skrevet 30. november 2003 Jeg lurte igrunn bare på om pakkene derfra blir sendt i postoppkrav eller med faktura? Syns det står så forvirrende i katalogen jeg fikk fra de.. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #2 Skrevet 30. november 2003 Glem det. Sjekket nettsidene, og der stod det bedre forklart Sånn er det når man er sløv en søndag ettermiddag :oops:
Barbie Skrevet 30. november 2003 #3 Skrevet 30. november 2003 Jeg fikk 2 kataloger derfra her om dagen, og de hadde mye lekkert der. Falt spesielt for et paprika-rødt volangskjørt med overdel, og en nydelig svart jakke. Spørs om jeg ikke må bestille dette. Kunne vært fint å ha til nyttårsaften!
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #4 Skrevet 30. november 2003 Ja jeg syns de har mye ålreit for oss som er litt større enn det såkalte "normale". Jeg skal være borte i 3 mnd og må ha en vinterbukse/boblebukse av noe slag da vi skal være veldig mye ute. Syns den de hadde var ganske billig..
missfidget Skrevet 30. november 2003 #5 Skrevet 30. november 2003 Ja jeg syns de har mye ålreit for oss som er litt større enn det såkalte "normale". Jeg skal være borte i 3 mnd og må ha en vinterbukse/boblebukse av noe slag da vi skal være veldig mye ute. Syns den de hadde var ganske billig.. Jeg kunne tenke meg den vinter jakke/bukse sett. Er helt enig at de har mye ålreit. Priser er litt høyt.
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #6 Skrevet 30. november 2003 Ja det er det settet jeg også vil ha, Bedheadmelissa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå