AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Kom over en side som heter Yves Rocher og det er utrolig billig der. Jeg lurte på om noen har handlet der før? Er produktene greie? Det er renseprodukter, en hårmaske og en showergel med vanillje lukt som jeg vil kjøpe da. Jeg gidder ikke å kjøpe det hvis det bare er noe billig crap. Noen tips?
Gjest Solmåne Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Jeg har kjøpt blush/bronzer kost og solpudder fra merket. Er fornøyd med produktene jeg
Gjest Heloise Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Jeg har brukt alt fra fuktighetskrem til parfyme derifra. Merker ikke noe forskjell på det og andre "dagligdagse" merker.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Jeg liker også produktene derfra, opplever at det er mye penger å spare på å handle der feks.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Hallo. Tingene koster ingenting der, såklart er det billigdritt sammenlignet med kvalitetsvarer. Men sammenlignet med dagligvaren så er de helt ok.
challenger Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Jeg vil sammenligne dette merke med HM/Cubus-produkter. Altså du får det du betaler for!
Antlers Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 De har både billige og dyre ting, og prisen gjenspeiler som regel kvaliteten. Jeg har handlet mye derfra gjennom årene, og aldri vært misfornøyd med noe, bortsett fra enkelte av parfymene og deodorantene (det har jo også noe med smak og behag å gjøre, da). Øyenskyggen fra Luminelle er helt ok, øyenskyggene fra Couleurs Nature er hakket bedre, og øyenskyggene fra Yria er faktisk blant de beste jeg noensinne har prøvd. Dusjsåpene lukter nydelig, "Botanical Expertise - Feet" er fantastisk, enten man har tørre og ru føtter, eller problemer med svette. Ansiktskremene jeg har prøvd har vært helt fantastiske for min hud. Yves Rocher er langt ifra et tullete postordrefirma, de er både velkjente og seriøse. Ikke tester de på dyr heller, om du er opptatt av det: http://www.yves-rocher.no/control/dynpage/~struct=infopage/~page=dyrevernalliansen De har også blitt best i test på blant annet solkrem: http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/sportogfritid/aatte-solkremer-fikk-strykkarakter-i-test-3521495.html Du kan trygt bestille herfra, men husk på at selv de dyreste og beste produktene ikke nødvendigvis er de beste for nettopp din hud. Du må velge med omhu, så blir du sikkert fornøyd, selv om man alltid må regne med et og annet bomkjøp 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #9 Skrevet 11. september 2011 Jeg fikk en parfyme derfra en gang, en trekantet blå flaske. Den luktet i alle fall himmelsk.
Gjest Heloise Skrevet 12. september 2011 #10 Skrevet 12. september 2011 Jeg fikk en parfyme derfra en gang, en trekantet blå flaske. Den luktet i alle fall himmelsk. Den husker jeg! Den brukte bestemoren min og den var veeeldig god! (Ikke "gammel kjærring" parfyme altså!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå