Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal ut å reise om noen dager, og er på jakt etter en ny eau de toilette.

Er det noen som har noen gode forslag til en frisk eller litt søt parfyme som jeg kan kjøpe?

Som dere kan se under, liker jeg helst friske dufter, men også noen som er litt mer søte som f.eks Flora av Gucci.

Har tidligere hatt:

Chanel -Chance eau Fraîche & Coco Mademoiselle

Jil Sander -Pure

Clean parfymene

Calvin Klein -Eternity summer edition

DKNY -Be Delicious fresh blossom

Dior -Addict 2

Gucci -Flora & Envy me 2

Vera Wang -The Fragrance

Trussardi -Inside Delight

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clinique sine Happy parfymer er gode. Bruker for tiden Happy in Bloom. Finnes også Happy Heart, Happy to Be og den orginale Happy.

Ellers er Clean sine gode (er mange å velge i) og L`eau par Kenzo og selvfølgelig Issey Miyakes nye Florale, den orginale er også nydelig.

Alle disse er nydelige, friske og rene hverdagsparfymer som har en god bunn-note. Får mange komplimenter for alle sammen :)

Skrevet

Marc Jacobs med Daisy :sjenert: Lukter himmelsk.

Skrevet

D&G - Light blue

Får ALLTID komplimenter når jeg har den på. På jobb er det menn som spør hvilken parfyme det er, så de kan få kjøpe den til dama :fnise:

Elsker den!

Skrevet

Synes bunn-noten i Daisy er grusom, da er Eau so Fresh Daisy mye bedre eller den helt nye Daisy som har lilla/rosa flaske...

Skrevet

Takk for tips!

Kan si at jeg tidligere har hatt D&G Light Blue for noen år siden, men ble lei av den.

Har også luktet på Daisy, men likte den bare sånn passe. Den andre versjonen har jeg ikke sett...Happy parfymene er jeg også lei av...(Syns de lukter veldig likt). Issey Miyake sin vanlige l'eau d'issey har søsteren min brukt i 15 år, og jeg vil ikke herme etter henne:)

Andre nye kanskje som har kommet...?

Skrevet
Chlöe! Jeg har EDP-versjonen, den er søt, frisk, men mer pudrete, edt-versjonen er enda friskere og lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...