Gjest Sevastra Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 I det siste så synes jeg at det har vært veldig mye drittslenging her på forumet, off topic innlegg og folk som bruker anonymbruker bare for å være frekke.. Synes ikke det er noe særlig koselig at folk blir skremt bort fra KG fordi de føler seg dårlig behandlet. Ja, det er lov til å være uenig, men jeg synes ofte at en del her kan være direkte slemme. Et eksempel: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=588812&st=0# Synes alle burde tenke seg litt om før de skriver.
Ixnay Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Helt enig, i den tråden var det unødvendig mange ufine svar. Også fra personer under nick. Jeg lurer litt på hvorfor folk må være sånn, hva får de ut av det??
Gjest Sevastra Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 (endret) Helt enig, i den tråden var det unødvendig mange ufine svar. Også fra personer under nick. Jeg lurer litt på hvorfor folk må være sånn, hva får de ut av det?? Tror aldri jeg kommer til å bli klok på det. Begynner i allefall å bli lei, dette er andre gang denne uka jeg har fulgt med på en sånn type tråd. I den andre ble TS så å si slaktet. Hva er poenget? Edit: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=587836&st=0&gopid=9685817&#entry9685817 Endret 11. september 2011 av Sevastra
Gjest frøken am Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Det er nok en god del mennesker som trenger en arena å utagere på - og hvilket bedre sted enn bak en skjerm? Folk er usikre, derav bitre, sinte, hissige, nærtagende osv. Faktorer som alle spiller inn når man lar seg provosere i det uendelige over internett... Hvis man bruker intellektet litt forstår man jo fort at en del av de som kommenterer her inne er utrolig lette å egle opp og lar seg provosere på en to tre. De er konstant klare til kamp! Noen har nærmest nervene utenpå huden og et resultat av det blir som regel drittslenging (for å si det mildt). Mens andre her inne bare synes det er ekstremt artig og rett og slett slenge ut en ufin kommentar i hytt og pine. Det finnes MANGE MANGE MANGE personer som har så vanvittig mye uoppgjort når det kommer til dem selv, ting de hadde behøvd å fått litt perspektiv på og som trenger litt terapi for å kunne øke sin innsikt. Dette gjør at jeg bærer over med halvparten av apekattene her inne. Det er trist å sitte i bur og se ut. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå