AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 vi er nye kjærester nå. jeg fikk disse lydene her omdagen, og jeg synes at det var veldig flaut. det var ikke rompa sin feil, men det andre hullet.. er det noramlt? :S
MaxUflax Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Som mann i andre enden.. Jepp, heeeeelt vanlig
Djungelvrål Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 I den stillingen er det lett for at mannen "pumper" luft inn i en. Det er bare å le det bort, fitta feis. hehe.
Antlers Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Det beste er å le høyt av det, for da trekker musklene der nede seg sammen, slik at all lufta forsvinner i ett trykk For å være litt mer seriøs - det er helt normalt. Her skjer det som oftest om mannen fører penis inn litt for skrått
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 det har skjedd med de kjærestene hvor jeg har hatt større skjede enn dems penis.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #9 Skrevet 11. september 2011 Vel, hos meg trekker luften seg inn før han kommer inn, i den posisjonen...Løs i slufsa jeg,da eller?
Antlers Skrevet 11. september 2011 #10 Skrevet 11. september 2011 Vel, hos meg trekker luften seg inn før han kommer inn, i den posisjonen...Løs i slufsa jeg,da eller? Ikke nødvendigvis. Når jeg ligger på ryggen kan jeg trekke inn luft med vilje om jeg bøyer meg riktig. Har ikke prøvd når jeg står på knærne, men det er sikkert samme prinsipp i den stillingen, dersom man har rumpa i været og bøyer ryggen litt.
Snuppa_24 Skrevet 11. september 2011 #11 Skrevet 11. september 2011 Det er helt naturlig det. Ikke var fløu over det.
CCL Skrevet 12. september 2011 #12 Skrevet 12. september 2011 Du kan øve deg på å trekke luft inn i vaginaen og presse den ut. Det kan hjelpe deg til å stramme musklene riktig i stillinger hvor du ofte opplever vaginal fis. Dessuten er det et flott partytriks å skyte ping-pong baller ut av eller røyke med vaginaen. 1
Giacomo_P Skrevet 13. september 2011 #13 Skrevet 13. september 2011 (endret) Du kan øve deg på å trekke luft inn i vaginaen og presse den ut. Det kan hjelpe deg til å stramme musklene riktig i stillinger hvor du ofte opplever vaginal fis. Dessuten er det et flott partytriks å skyte ping-pong baller ut av eller røyke med vaginaen. Skjederøking? Endret 13. september 2011 av Giacomo_P 5
Minya Skrevet 13. september 2011 #14 Skrevet 13. september 2011 Helt normalt og hysterisk festelig om de blir ekstra høylytte XD Jeg knekker sammen av latter om det blir voldsomt mye lyd.
Sophie-Ann Skrevet 14. september 2011 #15 Skrevet 14. september 2011 Helt normalt! *venter på at WW skal komme med en av sine lange tirader om at du har for slapp skjede, seff etter en barnefødsel*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå