lilla1983 Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 ÅÅÅÅÅÅÅ....... Jeg jinxer vel hele greia her nå med å skrive dette men...... Jeg er 3-4 dager over IKM nå!!! 3-4 dager!! Jeg skrev ett frustrasjonsinnlegg her natt til den 6 sep, for da begynte jeg å kjenne mensmurringer! Selv om det var 1-2 dager før forventet, noe som er tidlig til å være meg, så kjente jeg det!! Så har dagene gått, å mensen er IKKE kommet! Mensmurringer, sånn noelunde hele tiden, men MYE svakere enn normalt! å nå har jeg murringer på 6 dagen!!! Likevel våger jeg ikke å håpe for mye! Innbiller meg selv at "hmmmm, mulig det var 10...eller 11 aug jeg fikk den sist, å ikke 8-9", men jeg er 99 % på at det er den 8-9!! Jeg er på jobb(offshore)så jeg får ikke sjekket før jeg kommer hjem...å det e 5 dager til!!! Likevel, i ettermiddag da jeg gikk på do, var det litt svakt rødt på dopapiret! FAEN!!!! Nå kom den tenkte jeg!!! Men kun en liten rødbrun flekk i trusa er kommet , i løpet av HELE dagen! Mensmurrer som bare det i magen i skrivende stund, så jeg forventer jo full flom hver gang jeg går på do....men fortsatt ingenting!!!! Så jenter!!! Hva tror dere? noe håp??? Det skal være sagt at jeg har hatt en stabil syklus på 30-31 dager nå i 4 mnd, i forkant har den vært oppe i 35-37, men som sagt de fire siste mnd dønn stabilt! I tillegg har jeg aldri mensensmerter lenge før det kommer i gang! max ett døgn!! Jeg får vell mensen skikkelig nå når jeg går på do, kun pga at jeg skreiv dette innlegget, men jeg må bare lufte håpet mitt!!! For jeg håper så inderlig!!!!!! klem
lilla1983 Skrevet 11. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2011 (endret) Som nevnt så er jeg offshore...litt vanskelig å få en test hit? Endret 11. september 2011 av lilla1983 2
Envy Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Jeg er ingen troverdig spåkone, og kan ikke uttale meg hverken ja eller nei, MEN jeg har hatt det likt som deg flere ganger, uten at det har vært noe. Er to dager over tiden min selv nå, men tar livet med ro. Det hender jo at syklusen blir forstyrret av et eller annet. Konklusjon, du må nok bare vente de 5 dagene, eller til tanta evt dukker opp.
lilla1983 Skrevet 11. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2011 (endret) Ja takk du:-) er nok nattskift arbeidet som tuller det til denne gangen:/ Endret 11. september 2011 av lilla1983
Envy Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 (endret) Ja takk du:-) er nok nattskift arbeidet som tuller dte til denne gangen:/ Har den samme følelsen her Endret 11. september 2011 av Envy
LindaM Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Jeg hadde brun spotting som varte i 8 dager fra positiv test (veldig svak), og er nå 6+3 uker på vei Lov å håpe! Jeg krysser fingra for dere!
La Luna Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 Synes ikke akkurat at fire måneder med lik syklus etter å ha hatt ustabil syklus kan kalles for dønn stabil, jeg da, men.
Niennas Skrevet 19. september 2011 #11 Skrevet 19. september 2011 Blir spennende å se hva svaret blir Jeg har vært gravid tre ganger, og det har vært en like stor overraskelse hver gang, for jeg visste jo at mensen var rett rundt hjørnet, "menssmertene var jo der". Menssmertene varte helt til uke 14-15 for min del, det er bare livmora som vokser Jeg håper at du er gravid
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #12 Skrevet 19. september 2011 Så jenter!!! Hva tror dere? noe håp??? "Jentene" kan nok ikke tro så mye. Du må, som alle andre, kjøpe deg hjemmegraviditetstester. Naturvitenskapen vil altså kunne påvise om du er gravid eller ikke. Husk detmtil alle de andre gangene du er i tvivl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå