AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #1 Del Skrevet 10. september 2011 Hei! Har windows 7. På pcen er det noe microsoft 2010 greier, men jeg har ikke produktnøkkel til det. Men jeg har produktnøkkel til microsoft office home and student 2007 og vil gjerne ha det på pcen. Problemet er at jeg finner ikke noen sider som man får lastet ned det på, for da kommer bare 2010 versjonen opp. Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre? Hilsen fortvilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DollyDelux Skrevet 14. september 2011 #2 Del Skrevet 14. september 2011 Hvordan har du lisens for 2007 uten å ha tilgang til programmet? Fulgte det med pc'n når du kjøpte den, er det kanskje de som må hjelpe deg. Evt. kontakt Microsofts kundestøtte: https://www7.buyoffice.microsoft.com/emea1/contactus.aspx?culture=nb-no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #3 Del Skrevet 14. september 2011 Oops, ville vært forsiktig med å kontakte Microsoft hvis du ikke har ordentlig versjon av windows installert. Kjenner du noen som har cdn med Office 2007? Da kan du bruke den og bare fylle inn din kode når du kommer så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 14. september 2011 #4 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Her må du ha cd'n -og den må kjøpes. Du kan selvsagt laste ned ulovlig, men det er som sagt ...ulovlig...og det kan jeg desverre ikke oppfordre deg til eller fortelle deg om på grunn av KG's regler, og ja...det er...ulovlig! En annen ting er at du ikke nødvendigvis kan stole på en produktnøkkel, det spørs helt hvor den kommer fra -har den blitt brukt før, så er det ikke sikkert at du får brukt den igjen. Det jeg kan anbefale og oppfordre deg til er å laste ned en gratis programvare som heter Open Office. Open Office kan tilby nøyaktig det samme som Microsoft Works sine pakker (tekstprogrammer på lik linje med word, men også database/regneprogram, presentasjon osv.). Veldig mange der ute sverger til Open Office istedet for Windows Works -en ting er at de er så godt som klin like, men det har nok også litt med den "politiske delen" å gjøre, mange som ikke vil bli "styrt" og overvåket av Windows (eller Apple). Endret 14. september 2011 av Colargol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart Skrevet 14. september 2011 #5 Del Skrevet 14. september 2011 På pcen er det noe microsoft 2010 greier, men jeg har ikke produktnøkkel til det. Men jeg har produktnøkkel til microsoft office home and student 2007 og vil gjerne ha det på pcen. Last ned direkte fra Microsoft her. Du må oppgi produktnøkkelen før du får laste ned. Husk å avinstallere Office 2010 før du installerer Office 2007. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 16. september 2011 #6 Del Skrevet 16. september 2011 Ville bytta ut "Hvordan" i tittelen med "Hvorfor". Microsoft ønsker at folk betaler for software. Hvis de ser at folk ikke ønsker å betale så vil de nok foretrekke at folk bruker piratkopier fremfor at de tar i bruk konkurrenten. Jeg bruker heller et alternativ fremfor å å støtte gigantselskapet. Bruker den gode Openoffice (gratis) eller andre kontorverktøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå