AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Kort og greit,-- så ønsker jeg også at han ikke bare skal kysse innsiden av lårene mine og underlivet mitt *noe han gjør* men jeg blir også gaal av hvis han faktisk stikker ut tungen på stedet mitt og bruker litt tid på den. Jeg skjønner ikke hvorfor han holder unna stedet med tungen, men kysser bare rundt på lårene osv. Og når det gjelder han så bare dytter han hodet mitt nedover mot p... hans og det er først nå han stiller spm rett ut om at ''vil du ikke ha den inn der?'' og pekte på munnen min.. jeg gav han faktisk blowjob to ganger på rad for første gang.. men jeg vil også at han skal tørre å bruke tungen sin på min hvis jeg skal gjøre det samme mot ham.. Bør jeg ta det opp med ham? Eller hva? 2
Moscato Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Selvsagt bør du si at du gjerne vil at han skal gjøre det. Forventer du at han skal lese tankene dine? Han holder seg unna "stedet" fordi han ikke vet om du ønsker å ha ham dit, og det er din egen feil siden du ikke har gitt uttrykk for det.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Selvsagt bør du si at du gjerne vil at han skal gjøre det. Forventer du at han skal lese tankene dine? Han holder seg unna "stedet" fordi han ikke vet om du ønsker å ha ham dit, og det er din egen feil siden du ikke har gitt uttrykk for det. Det kan umulig være min feil når jeg prøver å holde skinnene hans forsiktig og hodet hans der når han går ned dit som tegn på at jeg vi at han skal bli der,- jeg prøver å vise tegn til det gang på gang men men han bare sniker seg unna til innsiden av lårene.. 2
Moscato Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 Det kan umulig være min feil når jeg prøver å holde skinnene hans forsiktig og hodet hans der når han går ned dit som tegn på at jeg vi at han skal bli der,- jeg prøver å vise tegn til det gang på gang men men han bare sniker seg unna til innsiden av lårene.. Det heter kinn "Kan umulig være din feil" du liksom... Du sier jo selv at du ikke tok hintet før han spurte deg rett ut om du ville suge ham, til tross for at han guidet hodet ditt i riktig retning. Nå guider du hans hode, men han kommer ikke til å ta hintet før du faktisk spør. Det er forresten en fordel å være i stand til å snakke med hverandre, og ikke gå ut ifra at den andre tar alle hint og skjønner alt, eller tør å prøve seg fram. 2
Mr.Omg Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Kort og greit,-- så ønsker jeg også at han ikke bare skal kysse innsiden av lårene mine og underlivet mitt *noe han gjør* men jeg blir også gaal av hvis han faktisk stikker ut tungen på stedet mitt og bruker litt tid på den. Jeg skjønner ikke hvorfor han holder unna stedet med tungen, men kysser bare rundt på lårene osv. Og når det gjelder han så bare dytter han hodet mitt nedover mot p... hans og det er først nå han stiller spm rett ut om at ''vil du ikke ha den inn der?'' og pekte på munnen min.. jeg gav han faktisk blowjob to ganger på rad for første gang.. men jeg vil også at han skal tørre å bruke tungen sin på min hvis jeg skal gjøre det samme mot ham.. Bør jeg ta det opp med ham? Eller hva? Så uproft! Ja, du burde snakke med han om dette
Superbad Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 Dr.Greve er nok å anbefale til trådstarter. 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #8 Skrevet 10. september 2011 Dr.Greve er nok å anbefale til trådstarter.
Kråkesaks Skrevet 11. september 2011 #9 Skrevet 11. september 2011 Tråden er ryddet for krenkelser. Kråkesaks.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #10 Skrevet 11. september 2011 Jeg tenker at han enten er usikker på om du vil, at han ikke liker å gi oralsex, at han ikke liker "hår mellom tenna" (hvis du ikke er barbert/trimmet nedentil), eller at du rett og slett kan ha et luktproblem nedentil. Det trenger ikke ha med hygiene å gjøre, som enkelte her antyder, men kan komme av f.eks soppinfeksjon eller bakteriell vaginose Du kan jo gjøre et poeng av å vaske deg nedentil før sex - f.eks kan dere vaske hverandre med svamp; det kan være litt sånn forspill også det. Kanskje han da går lenger enn bare til lårene? ;-) Eller, som andre sier her, spør rett ut
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #11 Skrevet 11. september 2011 Dr.Greve er nok å anbefale til trådstarter. Og et verbalt talekurs er å anbefale til mannen, som ikke kan si i fra. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #12 Skrevet 11. september 2011 Det kan jo hende at du har en ubehagelig lukt der nede, selv om du kanskje ikke er klar over det selv. Han synes helt sikkert at det er flaut å si det til deg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #13 Skrevet 11. september 2011 Jeg synes helt klart du skal ta det opp med ham. Fortell ham at du ønsker at han slikker jeg, fingrer deg, osv. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå