camze Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Noen her som har tatt det? Vurderer det, men vet ikke heelt åssen det blir? :S
Kosemose Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Hm, rotpermanent ja... Husker ei venninne som tok det på sent 80-tall, hun ville ha hår som lettere sto til alle kanter. Håret ble jo løftet innerst. Aberet var at den ene krøllen vokste ganske fort ut, og da ble det litt stusselig.
camze Skrevet 11. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2011 Eneste grunnen til at jeg vil ta det er for å få mere volum.. Jeg har prøvd volumprodukter som ikke hjelper, eneste som hjelper er tuppering, men er såå lei..
Djungelvrål Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Jeg har samme problemet. Tynt, flatt og slitt hakvlangt hår. Vurderte vanlig permanent en periode men ble frarådet det fordi frisøren ikke visste hvordan resultatet ble. Vil jo ikke ha krøll, bare mer volum, Så for meg å bruke store ruller. Rotpermanent høres jo litt lurt ut da.
camze Skrevet 11. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2011 Ja synes også det høres lurt ut, men spørs jo hvor lenge det holder seg osv da..
Kari Grete 123 Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 Har også veldig flatt hår i utgangspunktet. Nå bruker jeg ruller med litt størrelse. Det gir løft og luftigere hår.
Djungelvrål Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 Ja jeg bruker jo slikt til fest, men det er jo flest av hverdagene. Kan ikke stå med store ruller i håret før jeg skal på vakt kl 07.00.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #9 Skrevet 12. september 2011 Har du prøvd å dusje på kvelden og snurre det opp i en ball på hodet mens du sover? Da tørker hårrota "opover" og det gir ihvertfall meg nok volum som holder til at jeg ikke trenger å tupere osv:) Trodde forresten det stod rottepermanent, så jeg var klar for krangel. Man skal ikke ta permanent på dyrene sine
Djungelvrål Skrevet 12. september 2011 #10 Skrevet 12. september 2011 (endret) Det hadde ikke funket på meg, har ikke langt nok hår til å sette det opp til en ball og siden det er så tynt hadde det stått rett opp etter en natt med hår i knute. Er jo nødt til å ha en type "sveis" liksom. Endret 12. september 2011 av Liquorice
Gjest uAnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #11 Skrevet 12. september 2011 Det hadde ikke funket på meg, har ikke langt nok hår til å sette det opp til en ball og siden det er så tynt hadde det stått rett opp etter en natt med hår i knute. Er jo nødt til å ha en type "sveis" liksom. Rett opp.... ja det er kanskje litt for mye "volum"
Kari Grete 123 Skrevet 12. september 2011 #12 Skrevet 12. september 2011 Ja jeg bruker jo slikt til fest, men det er jo flest av hverdagene. Kan ikke stå med store ruller i håret før jeg skal på vakt kl 07.00. Det finnes myke ruller å få tak i. Kjøpte det for noen år siden.Bruker de av og til om natten.De er ikke plagsomme å sove med.Prøv det.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #13 Skrevet 12. september 2011 Hva med varmeruller? De kan du jo ha i mens du drikker kaffen på morgenen og sminker deg, så tar du de ut rett før du skal dra?
Kari Grete 123 Skrevet 12. september 2011 #14 Skrevet 12. september 2011 Hva med varmeruller? De kan du jo ha i mens du drikker kaffen på morgenen og sminker deg, så tar du de ut rett før du skal dra? Hei. Har du erfaring med slike varmruller?
Djungelvrål Skrevet 12. september 2011 #15 Skrevet 12. september 2011 Hva med varmeruller? De kan du jo ha i mens du drikker kaffen på morgenen og sminker deg, så tar du de ut rett før du skal dra? Jeg begynner på jobb 07.00!! Er det noen i hele verden som ha tid til slikt før jobb, når skulle man stått opp da? 05.00? Det tar jo laaang tid å rulle det. 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #16 Skrevet 12. september 2011 Jeg begynner på jobb 07.00!! Er det noen i hele verden som ha tid til slikt før jobb, når skulle man stått opp da? 05.00? Det tar jo laaang tid å rulle det. Moren min jobber som lærer, hun gjør det alltid, men så begynner ikke hun så gudsjammerlig tidlig da, hun begynner åtte. Jeg er tom for forslag:)
Kari Grete 123 Skrevet 12. september 2011 #17 Skrevet 12. september 2011 Jeg begynner også kl 7 på jobb. Derfor synes jeg det er greit å spare tid, ved å sette i disse myke rullene på kvelden. Nå merker jeg ikke lenger at de sitter i når jeg sover. Vansesak. Som sagt, det kan være verdt å prøve.
camze Skrevet 12. september 2011 Forfatter #18 Skrevet 12. september 2011 Men problemet er at jeg ikke GIDDER å bruke ruller elr noe, jeg vil ha et hår med ferdig volum når jeg våkner Hehe og ang å sette opp en tupp midt oppå, når jeg da våkner og skal ta ut det strikket, ser ikke håret UT!
Kari Grete 123 Skrevet 12. september 2011 #19 Skrevet 12. september 2011 Men problemet er at jeg ikke GIDDER å bruke ruller elr noe, jeg vil ha et hår med ferdig volum når jeg våkner Hehe og ang å sette opp en tupp midt oppå, når jeg da våkner og skal ta ut det strikket, ser ikke håret UT! Sorry. Noe må du nok ofre for skjønnheten. Slik er det jo bare.
camze Skrevet 12. september 2011 Forfatter #20 Skrevet 12. september 2011 Jaja men etter å ha tuppert håret i flere år, prøvd alt mulig av volumprodukter blir man litt lei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå