Gå til innhold

Ilse Jacobsen regnjakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og skal bestille meg en regnjakke fra Ilse Jacobsen, type softshell. Noen som vet hvordan de er i str? Store/små/normale? Kjedelig å bestille feil når den er så dyr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes kanskje de er litt knappere i størrelsen enn de andre regnjakkene deres. Jeg har str L i den vanlige og 44 i softshell.

Skrevet

Nå er jakken i hus, og den satt som et skudd. Takk for hjelpen, Shinana :)

Skrevet

Så bra da! :)

Hvilken farge kjøpte du?

Skrevet

Sesame (lys beige). Har testet den ut i surt Bergensvær i dag, og er veldig godt fornøyd med den :)

Skrevet

Det var kjempefine regnfrakker! Hvor mye betalte du for den, og hvor bestilte du? Jeg fant denne på første søk, synes den var kjempefin :)

Skrevet (endret)

Er det forresten noen som vet om butikker som selger disse jakkene, så man kan prøve dem?

Edit: Så at de har butikk i Oslo bl.a., men er det noen andre butikker som fører dette merket (altså ikke en egen Ilse Jacobsen-butikk).

Endret av KatteLatte
Skrevet

Det var kjempefine regnfrakker! Hvor mye betalte du for den, og hvor bestilte du? Jeg fant denne på første søk, synes den var kjempefin :)

Jeg kjøpte fra den butikken du linker til :) Kjøpte den korte varianten da, og betalte 1699 kr for den.

Vet ikke nøyaktig hvor man kan se dem i butikk. I Bergen er det en egen Ilse Jacobsen butikk, men de hadde ikke jakken jeg ville ha, derfor endte jeg opp med Eshoes sin nettbutikk. Har sett regnkåpene på BAG (veske og koffert butikk som også har regnkåper og støvler) på Kløverhuset.

Skrevet

Normale. DU ka prøve de på Paleet i conseptstore der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...