Gå til innhold

Forlovelses gave?

sinne

Anbefalte innlegg

:hallo:

Vi er invitert til forlovelesefest for samboers bror og forlovede, er det noen som har noen gavetips?

økonomien er ikke helt på topp om dagen så max 400 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hørt om det jeg heller. Men blomster, en flaske vin e.l., eller en annen liten oppmerksomhet. Jeg ville ikke gjort noe stort ut av det, bare tenkt på en liten ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt for meg også, men så er jeg heller ikke vant til at folk holder forlovelsesfest. Når dette paret nå gjør det, så antar jeg det forventes at man har med et eller annet til det forlovede paret ja. Men jeg ville holdt meg til noe enkelt. Blomster og vin er allerede foreslått, så da skal jeg prøve å komme med et par andre forslag:

* Gavekort på kino

* Laget en fotobok med bilder fra de forlovedes liv sammen frem til nå; gjerne også bilder av dere sammen med de ;) Veldig koselig og personlig gave! :jepp:

* Hvis dere vet når de skal gifte seg: gavekort et sted hvor de kan bestille invitasjoner, takkekort, bordkort etc. til bryllupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noen pyntebokstaver med våre forbokstaver av en venninne og blomster av en annen venninne. Men hadde ikke forventet noe som helst.. :) (vi hadde ikke forlovelses-fest da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...