Gå til innhold

Post dine problemer (som egentlig ikke er problemer)..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å opprette en tråd hvor vi kunne poste små, uvesentlige problemer vi har opplevd de seneste dagen. Dette skal være problemer som gjorde at man sukket og kanskje vrei seg littegrann, men som egentlig ikke har så stor betydning i forhold til virkelige problemer...

Jeg kan begynne:

Istad kom det opp en oppdateringsmelding på PC-en og jeg glemte å trykke "utsett" så PC-en slo seg av, og jeg måtte slå den på og starte alle programmene på nytt igjen. :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sofapotet i bokstavelig talt hele dag, og nå har jeg vondt i hodet og dårlig samvittighet :(

Skrevet (endret)

Jeg skulle spontan-overnatte hos en venninne, og kom ikke på at p-pillene mine ikke var med før det var for sent å dra hjem den natta. Måtte ta pilla nesten for sent ved å hente ut ny pakke morgenen etter, og kan regne med småblødninger den neste uka :kjefte:

Haha, og nå ser jeg at den nye p-pillealarmen jeg har fiksa på telefonen skulle ringt for fem minutter siden. Det har den da altså IKKE gjort :gjeipe:

EDIT: det siste var forresten min egen feil, jeg stilte den i går sånn at den skulle ringe hver dag, men har tydeligvis ikke haket av slik at den faktisk skulle bli aktivert... :sukk:

Endret av Moscato
Skrevet

Jeg har en mac som ikke fungerer!! (venter på en eller annen cd i posten som skal hjelpe meg)

Jeg har ikke fått studielån enda!

Jeg er kvalm

Skrevet

Jeg mistet en énkroning da jeg sto i kassen for å betale, og en eldre dame plukket den opp og puttet den i lommeboken sin. Hun trodde sikkert det var hun som mistet den. Allikevel ble jeg litt småfrustert.. :glare:

Skrevet

Nabokatten kommer inn og markerer på gardiner og pappkasser. :kjefte:

Skrevet

Jeg vet ikke hvilket parti jeg skal stemme på, for alle de jævla partiene sier akkurat det samme på så smått forskjellige måter :kjefte:

Skrevet

Skulle gjerne koplet laptop til TV skjerm, men har ikke adapterkabelen jeg trenger. Ikke så lett å få kjøpt nå i kveld.

Skrevet

Jeg mistet en énkroning da jeg sto i kassen for å betale, og en eldre dame plukket den opp og puttet den i lommeboken sin. Hun trodde sikkert det var hun som mistet den. Allikevel ble jeg litt småfrustert.. :glare:

Shitt..det er det rareste jeg har hørt på lenge :fnise: Du kan få en ènkroning av meg altså, jeg hater småpenger!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle vært en handyman. Dumt at mannen miner en enda mindre handyman enn meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk på butikken i sted (okei, mer enn tre timer siden nå), og bestemte meg på veien bort for at jeg skulle spandere på meg en kald pils siden jeg har skrevet masse på eksamensoppgaven min i hele dag.

Var ikke før jeg kom bort til øla at jeg kom på at klokka var over 18 på en lørdag :(

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg må leve uten mobil i 1uke fordi den er stjålet. Jippi! :gjeiper:

Skrevet (endret)

Jeg har vært innom to butikker i dag og de var begge tomme for "mitt" snusmerke. Så nå sitter jeg her med to bokser av forskjellig merke som jeg egentlig ikke er noe fan av fordi jeg liker ikke å gå inn i matbutikker uten å kjøpe noe. Og jeg trengte snus. :sjenert:

edit: Jeg har seks kalde i kjøleskapet, Moscato, du kan få av meg. ;)

Endret av bazibaz
Skrevet

Aaaargh! Åpna nettopp potetgullposen feil vei. Sitter med 200 gram Gårdschips i fanget... Får bare bruke fanget som skål da.

• Liker 5
Skrevet

Aaaargh! Åpna nettopp potetgullposen feil vei. Sitter med 200 gram Gårdschips i fanget... Får bare bruke fanget som skål da.

:ler: Ausann, det var kveldens versting. Slikt er fantastisk irriterende akkurat i det det drøsser ut og du skjønner at du ikke får stoppet det.

Skrevet

Fant ut at jeg ikke får gifte meg den dagen jeg vil, fordi det er feil ukedag :sukk:

Og jeg som hadde et helt artig tema klart....*Brummm*

Skrevet

Kattungen mjauer og styrer hele tiden for prat, så jeg vet aldri når det faktisk er noe galt. :daane:

Skrevet

Skulle kjøpe øl i dag, men ølsalget er stengt pga valgdag :kjefte:

Uten å tenke meg om gikk jeg bort på polet for å prøve lykken der, stengt der og gitt :klaske:

Skrevet

Jeg har så lyst på pannekaker, men er stuck på jobb :fnise:

Skrevet

Naboen parkerte sykkelen sin helt inntil min, selv om det var mange ledige plasser. Ergo måtte jeg løfte sykkelen min for å få den frem. Gud, så irriterende :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...