Gå til innhold

Medisin mot hjertebank anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forelsket meg dypt og kraftig i "verdens skjønneste mann". Denne mannen jobber i samme firma som jeg, men i en annene avdeling . Vi treffes av og til i heisen, i kantina, enkelte felles personalmøter og felles sosiale arrangementer. Første gang mitt hjerte gjorde et hopp, var da jeg så ham inn i øynene og verden stoppet opp. Dette kom helt uventet på meg, som har vært en innbarket ungkarskvinne i 7 lange og brede år :) Problemet er at dette er halvannet år siden, og jeg har gitt opp håpet om at forelskelsen skal gli over av seg selv.Begynner å innse at jeg trenger hjelp for å komme meg ut av denne evigvarende forelskelsen :sjenert:

Jeg har aldri våget å fortelle ham om mine følelser - må vel etter mange år som singel, ha utviklet en slags angst for å bli avvist?? Jeg aner egentlig ikke om han overhodet er interessert. Likevel så er jeg ganske så sikker på at han ikke er det. Vi har en god og spøkefull tone, mye blikkontakt, smil o.l. Men han har aldri gjort noen framstøt eller tatt noe som helst initiativ til å møtes utenom jobb. Så forelsket som jeg er - føler jeg at det lyser av meg - og det kan han vel ikke unngå å se :rodmer: Jeg vil tro at enhver mann som va interessert ville flørtet og bedt på date.

Forelskelsen begynner å bli slitsom - det har vart altfor lenge....

Leker nå med tanken om å fortelle ham om mine følelser. Rett og slett sånn at han kan avvise meg. For DA må vel hjertet mitt innse nederlaget, og slutte å banke så fort og hardt i møtet med Mannen?

God eller dårlig idè? Andre forslag for å bli kvitt en håpløs forelskelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han er singel, hvorfor ikke spørre ham om dere skal finne på noe en dag? Kan godt hende forelskelsen kan gå over dersom du blir bedre kjent med ham også ;)

Skrevet

Ts her

Jeg tok mot til meg i kantina i dag! Sa jeg likte ham godt og gjerne ville bli bedre kjent med ham. Jeg stotret og rødmet, men vet du hva?? Han ble kjempeglad :danse: Han ba meg ut på kaffe allerede i dag etter jobb! Vi pratet lenge, så nå har vi avtalt neste date til helgen :hjerter:

• Liker 3
Skrevet

awwwwwwwwwwwwww <33 sååå søøøøttttttt

• Liker 1
Gjest boblebrus
Skrevet

Ts her

Jeg tok mot til meg i kantina i dag! Sa jeg likte ham godt og gjerne ville bli bedre kjent med ham. Jeg stotret og rødmet, men vet du hva?? Han ble kjempeglad :danse: Han ba meg ut på kaffe allerede i dag etter jobb! Vi pratet lenge, så nå har vi avtalt neste date til helgen :hjerter:

Åå, så hyggelig! :rodmer: Jeg kom tilfeldigvis inn på denne tråden nå, og ble helt varm om hjertet, så jeg måtte bare kommentere :ler: Lykke til, TS! Dette går den rette veien :Nikke:

Skrevet

Så koselig. Nå ble jeg glad på dine vegne. :) Tøffa.

Skrevet

Tusen takk alle sammen :) Har nettoppp prata med han på fb. Han er sååå herlig :rodmer: Gleder meg til helga :)

Skrevet

Jo høyere man klatrer jo større fall blir det...

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jo høyere man klatrer jo større fall blir det...

om man faller!

Får bare satse på at hun ikke gjør det da :)

Skrevet

For en solskinnshistorie! Uansett hva resultatet av helgen blir så er det jo fantastisk at du tok motet i deg og spurte! :klemmer:

Skrevet

Herlig :D

Masse lykke til :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...