Gjest Dolphina Skrevet 12. mai 2004 #41 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har nå vært røyfri i 4 mnd! 133 dager! Det er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 12. mai 2004 #42 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har vært røykfri i et halvt år nå... har bare tatt ett trekk (regnes som mottiltak og passiv røyking ) Det ene trekke har ført til at jeg aldri mer lurer på hvordan det smakte for.. fytti pus for uæekkelt skjønner ikke hva jeg har drivi på med i 11 år....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 12. mai 2004 #43 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har vært røykfri siden mars i fjor, og jeg elsker det! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. mai 2004 #44 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har vært røykfri siden mars i fjor' date=' og jeg elsker det! :-)[/quote'] Samme her! Prøvde meg på et trekk her om dagen, og det var ikke noe godt. Deilig å være røykfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 12. mai 2004 #45 Del Skrevet 12. mai 2004 Å, så flinke dere er !! Holdt opp i 5 uker jan-feb. Det gikk kjempefint de 4 første, men så ble alt helt kaos. Satt oppe om natten, sint som et uvær, ja tålte rett og slett ikke meg selv !!! Huttetu som jeg sprakk. Etter en uke i uværet kjørte jeg på butikken, kjøpte 2 20 pakn. og satte i å dampe i vei. Må jo bare prøve igjen, men trenger dobbelt så mye motivasjon nå føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. mai 2004 #46 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har vært røykfri i snart 4 måneder. Slutta den 20 januar. Angrer ikke i det hele tatt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå