minniepus Skrevet 3. desember 2003 #21 Del Skrevet 3. desember 2003 Heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 3. desember 2003 stå på huisvingen og alle dere andre. jeg har ikke store abstinenster,men savner røyken innimellom.rart å ikke røyke etter mat...ja alle de situasjonene hvor man brukte å ta seg en røyk. må finne på noe annet for å avlede tankene(helst noe annet enn å spise ) trene er bra,gå tur,spille gitar,lese,kline litt med samboer ,rydde... masse vi kan gjøre dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 3. desember 2003 #23 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg sluttet å røyke i fjor august:) Syntes det var ganske enkelt. Lykke til:) Men jeg var ikke ute og feste på tre måneder eller på kafe i begynnelsen, eller drakk kaffe. Gjorde andre ting som ikke fremkallte røykelyst som å se filmer og ha besøk av folk istedet for kafe og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 3. desember 2003 #24 Del Skrevet 3. desember 2003 Hu-i-svingen: Gikk fra 20 om dagen til 0 for ca 4 måneder siden. Bivirkninger første uken var meget treg mage og litt kort lunte. Tretthet merket jeg ikke noe til; snarere tvert i mot. Er mye våknere om morgenen nå som jeg ikke røyker, og føler at jeg i snitt trenger en time mindre søvn per natt. Og det er jo toppen- døgnet har jo altfor få timer, vet du.. Til alle dere andre røyke-sluttere: LYKKE TIL! Dette går bra, og det er kjempedeilig å være røykfri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 3. desember 2003 ANAFUGIA SA: En på jobben sier at jeg nå er mindre attraktiv som kvinne. Det er usexy å være ikke-røyker. What a jerk, sant? ikke særlig sexy,med røyksky stående ut av munnen og en ånde som slår en flue i bakken,gule tenner,gusten hud osv.... mere sexy å være ikke-røyker,frisk i huden,frisk pust,duft etter skyllemiddel i klærne... flere grunner til ikke å røyke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. desember 2003 #26 Del Skrevet 3. desember 2003 mere sexy å være ikke-røyker, frisk i huden, frisk pust, duft etter skyllemiddel i klærne... JA!! Ikke sant? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jossefine Skrevet 3. desember 2003 #27 Del Skrevet 3. desember 2003 røyking forringer skjønnheten og gjør oss gamle tidligere :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a_fly_guy Skrevet 3. desember 2003 #28 Del Skrevet 3. desember 2003 Lykke til vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. desember 2003 #29 Del Skrevet 3. desember 2003 Takk for oppmuntring og tips! Lise-lotte: Flere uker? Hjelp! Og nå som jeg liksom skal handle julegaver og alt - tror ikke jeg er trygg som sjåfør engang! Dro faktisk tidlig fra jobb i dag selv... Nå ja, det er en stund igjen til jul, da! Det bedrer seg vel Hvordan går det med de andre ferske slutterne her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 4. desember 2003 går på fjerde dagen uten å røyke nå,har ikke vært noe problem,men har hatt veldig lyst på røyk til tider ja tror dette kommer til å gå veldig greit,eneste som bekymrer meg er at jeg spiser litt mere,og ikke kommet igang med treningen igjen.....jeg trenger ett skikkelig spark til å komme meg på sats igjen...har ikke vært der siden september :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. desember 2003 #31 Del Skrevet 4. desember 2003 Kjenner til det der - min beste treningsbeslutning noen gang har vært å slutte på SATS - fordi jeg aldri dro dit og hadde konstant dårlig samvittighet.. :oops: Nå går jeg lange turer med hunden i stedet (ikke langs veien men i skogen :D ), og det er jo faktisk et poeng at den friske luften bare vil kjennes enda friskere ut etterhvert som dagene går! Og så blir turene kanskje enda lengre også? Tror det er lurt å gjøre et lite nummer av det med å føle seg sunn, vaske bort røyklukt fra klær og diverse gjenstander (vanskelig å vaske hele sofaen, da...!) o.l. Har kjøpt Sana-Sol i dag Har ikke spist så voldsomt enda, er i ulage med litt dårlig apetitt foreløpig - men lagde egen pizza i dag, og det smakte faktisk veldig godt! 5 hele dager nå! I morgen er det julebord med jobben - den ultimate testen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 5. desember 2003 huisvingen skrev:I morgen er det julebord med jobben - den ultimate testen :o lykke til,dette klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. desember 2003 #33 Del Skrevet 14. desember 2003 Tenkte jeg skulle plukke frem denne, da jeg i dag (ca. nøyaktig på klokka) har vært røykfri i to (2) uker!!! Dette er jo nærmest utrolig midt i den skjønne juletiden (med to julebord!!!!), og i og med at jeg har vært så tvers i gjennom innrøyka i årevis! Det er mulig, og det har faktisk ikke vært så veldig vanskelig heller - bortsett fra at jeg har vært (og er) veldig svimmel... Vasker klær og innbo til den store gullmedalje, men skjønner ikke hva jeg skal gjøre med sofaen, som virkelig STINKER!!! :x Hvordan går det med deg, Lenny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 22. desember 2003 #34 Del Skrevet 22. desember 2003 3 uker nå Lenny! :D Er du fortsatt med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. desember 2003 #35 Del Skrevet 23. desember 2003 Så flink du er HuiSvingen! Stå på! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 23. desember 2003 #36 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei dere!! Jeg vil også være med! :-) Jeg har vært røykfri i litt over tre uker nå -slutta i slutten av november. Har røyka i 19 år, ca. 15-20 om dagen. Slutta i sommer, men begynte igjen fordi jeg "skulle bare smake en". Nå går jeg på "sluttekurs", og det er kjempebra!! Var ille de første ca. 14 dagene, men nå blir det bare bedre og bedre. Jeg tenker sjelden på røyk, men av og til er det sånn at jeg tenker at "nå hadde det vært godt med en røyk". Heldigvis går det fort over. Av og til føles det som om noe "mangler", og det går desverre ikke like fort over. Jeg har vært særdeles sint, stressa + sliter med blodsukkeret som går opp og ned som det vil. Men det får jeg bare tåle. Har ikke gått opp noe kilo -jeg er veldig flink til å spise masse gulrøtter og klementiner når jeg blir fysen i stedet for godteri. Men så liker jeg ikke godteri så godt heller, så jeg er egentlig heldig sånn. Fortsatt lykke til til meg selv og dere andre ferske ikke-røykere. Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. desember 2003 #37 Del Skrevet 23. desember 2003 Flott godtfolk! I dag er det 6 uker og 1 dag? *må tenke etter* Ja, det med dager begynner å ikke å bli viktig. Det gir meg signal på at jeg nærmer meg det å ikke bry meg med røyk lengre. Men i dag har det vært ille. Vet ikke hvorfor, men unormalt røykesugen. *snufs* Har også gitt meg selv lov til å spise litt for mye snop som trøst. Jeg kjenner det godt på buksen. *snufs for det også* I morgen blir det julaften hos røykere. Det kommer til å stinke fra hårstrå til underbukse! Huffamei *julaften i morgen - pinnekjøtt - nam nam* Vi får stå på dere! God Jul! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 28. desember 2003 Forfatter #38 Del Skrevet 28. desember 2003 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. mai 2004 #39 Del Skrevet 11. mai 2004 He he - måtte plukke frem denne igjen bare for å si at jeg fortsatt er røykfri! Veeeldig stolt og fornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #40 Del Skrevet 12. mai 2004 Ja,du har god grunn til å være stolt. Sluttet for ca 13 mnd siden det går bra,men røykesuget kan fremdeles komme over meg som et savn,men det varer bare noen sekunder.Har dessverre lagt på meg 8 kg som er vanskelige å få bort ,men den har vært stabil i ca 5 mnd. Har begynt å trene så jeg tror de skal forsvinne ettervært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå