ludo Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 hvor ofte vokser dere? (legger,braziliansk?)
Lise91 Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 (endret) hvor ofte vokser dere? (legger,braziliansk?) I Oslo, Karl Johan Hudpleie, www.kjh.no, proffe og erfarne. Endret 10. september 2011 av Lise91
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Ikke vits i å gå til salong, de tar blodpris. Jeg fikser alt selv
Lise91 Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 Hvor ofte ja...så feil på spm... Nå vokser jeg ikke lenger etter laser (anbefales!), men det er vel normalt å vokse hver 4-6 uke.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Jeg skal ta full brasiliansk voksing neste uke. Gruer meg som bare det...! Kan jeg ta noe smertestillende før jeg går? Har fått beskjed om å la håret gro, OK, nå er det kanskje drøyt en cm, er det ok, eller bør jeg trimme først?
Lise91 Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg skal ta full brasiliansk voksing neste uke. Gruer meg som bare det...! Kan jeg ta noe smertestillende før jeg går? Har fått beskjed om å la håret gro, OK, nå er det kanskje drøyt en cm, er det ok, eller bør jeg trimme først? Du kan ta smertestillende, men det som hjelper mest er å smøre på rikelig med Ibux-gel i god tid. Ikke trim håret, er det for langt, trimmer de det ned før de vokser. Det viktige er at håret ikke er for kort. Bruk Aloevera krem de første dagene etterpå! Endret 10. september 2011 av Lise91
sinne Skrevet 10. september 2011 #8 Skrevet 10. september 2011 hver 4 uke , det går max 6 uker i mellom.. de første gangene er verst også går det litt over etterhvert.. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #9 Skrevet 10. september 2011 Du kan ta smertestillende, men det som hjelper mest er å smøre på rikelig med Ibux-gel i god tid. Smart! Det har jeg faktisk ikke tenkt på.
sinne Skrevet 10. september 2011 #10 Skrevet 10. september 2011 Du kan ta smertestillende, men det som hjelper mest er å smøre på rikelig med Ibux-gel i god tid. Ikke trim håret, er det for langt, trimmer de det ned før de vokser. Det viktige er at håret ikke er for kort. Bruk Aloevera krem de første dagene etterpå! er 1 time god nok tid?
ludo Skrevet 11. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 11. september 2011 Takk for svar! Hvordan "overlever" du den perioden da en må la hårene vokse ut før neste voksing?
Lise91 Skrevet 11. september 2011 #12 Skrevet 11. september 2011 Hvordan "overlever" du den perioden da en må la hårene vokse ut før neste voksing? Jeg "overlevde ikke", derfor tok jeg laser. Men for å svare deg seriøst, du kan evt barbere deg en periode, men ca 2 uker før du skal vokse, må du la det gro. Håret må være minst ca 5 mm når du skal vokse (litt avh av vokserens efaring). Jeg synes groperioden var skikkelig pain, men det hjelper litt hvis du planlegger godt. Voksing fungerer fint hvis du bare vil være hårløs til spesielle begivenheter, f eks en ferie eller lignende. Men når du ønsker en permanent hårløs tilværelelse er ikke voksing godt nok.
Lise91 Skrevet 11. september 2011 #13 Skrevet 11. september 2011 (endret) er 1 time god nok tid? Hei! Ja, 1t er passe, mellom 30min og 1t vil jeg si Endret 11. september 2011 av Lise91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå