Gå til innhold

Skriblerier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og humrer litt for meg selv i kveld. For ca. et halvt år siden kom ut av et 3,5 år langt forhold, og for noen uker siden møtte jeg en mann jeg har drevet å datet siden vi møttes. Vi har vært enige om å ta det sakte, men det har vært vanskelig, og vi har vel egentlig heller gått fort fram.

Da jeg slo opp med eksen sa jeg til alle "JEG SKAL FÅ LOV TIL Å OPPLEVE Å VÆRE NYFORELSKET IGJEN" og var så innmari fornøyd med det. Nå sitter jeg her, nyforelsket, og sommerfuglene fragler i magen. Hver melding jeg får gir meg håp om at det kan være han, og hjertet hopper over et slag. Han er i utlandet - dro for 1 uke siden og kommer tilbake om 1 uke. Det er minimalt med kontakt, og jeg sitter og ser på bilder av oss og leser meldinger/samtaler om og om igjen. Det er så godt, det er så SYKT godt. Men så er det litt bittert også, da ;)

Skriver vel bare fordi jeg skjønner at det er flere av oss her ute, og for å notere at jeg har innsett at det faktum at det er litt bittert/irriterende med savn, avstand og "hvorfor sender han ikke melding" faktisk gjør det ENDA bedre. Jeg ler av meg selv når jeg kjenner hjertet slå ekstra fort, tar meg selv i å smile når jeg ser bilder av han og blir generelt kjempeglad når han endelig ringer. :rodmer:

Det er ingen av oss som vet hvor dette går akkurat nå, men det har ingenting å si på dette tidspunktet. Jeg er forelsket, lykkelig og teller ned dagene til han kommer hjem slik at jeg kan oppleve alle disse følelsene på høygir - sammen med ham. :)

Ha en fantastisk lørdagskveld!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres mest slitsomt ut

Skrevet

Det er bare så herlig i den perioden. Jeg trodde aldri jeg skulle oppleve den nyforelsketfølelsen mer etter nesten 20 år i et forhold som ikke var for meg, og så tok det bare kort tid før det sa pang!!

Jeg har det bare så herlig og kan fint sette meg inn i dine tanker og følelser.

NYT DET.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...