Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #1 Skrevet 30. november 2003 Noen som vet om denne ellipse-maskina er like god som de man får kjøpt i vanlige sportsbutikker? Syns spesielt prisen var utrolig fristende... Og ellipsetrening er spesielt kondisjonstrening, er det ikke? :-? Jeg trener yoga daglig, noe særlig mer "styrketrening" er jeg ikke interessert i... Hvis ikke OrbiTrek Platinum er noe tess, har dere da noen forslag til hvor man kan få kjøpt en god ellipse-maskin til en grei pris? Hilsen en som vil begynne å trene...
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #2 Skrevet 1. desember 2003 Utifra det jeg har lest er ikke maskinene du kjøper på f.eks tv-shop like gode som de på treningssentrene..og de har vel lett for å bli stående og samle støv på loftet etter en stund, det kan være kjedelig og litt umotiverende å trene alene.Uansett, hvis du skal kjøpe maskin til hjemmebruk er det nok en god ide å oppsøke en sportsbutikk, der har de nok utstyr av litt høyere kvalitet!
Gjest Gjest_Claudia_* Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Noen som vet om denne ellipse-maskina er like god som de man får kjøpt i vanlige sportsbutikker? Syns spesielt prisen var utrolig fristende... Og ellipsetrening er spesielt kondisjonstrening, er det ikke? :-? Jeg trener yoga daglig, noe særlig mer "styrketrening" er jeg ikke interessert i... Hvis ikke OrbiTrek Platinum er noe tess, har dere da noen forslag til hvor man kan få kjøpt en god ellipse-maskin til en grei pris? Hilsen en som vil begynne å trene... Hei, Jeg har hatt Orbitrek, den Tv.shop selger siden den først kom ut for salg på tv.shop (i 199- ?? -1998 tror jeg....), og jeg har brukt den!! bruker den enda, OG den er BRA!! man oppnår bra resultater!! Den virker! Jeg brukte/bruker den 3 ganger uken, lett og enkel og bruke med eller uten videon/ dvd som følger med! Anbefaler den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå